loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ علی یاسینی افسردگی Download Music Ali Yasini Afsordegi آهنگ علی یاسینی بنام افسردگی فکر کنم آخراشه دیگه کارم تمومه ، خودمو نمیشناسم هیچی ازم نمونده در و دیوار قهرن با من بیا بهشون بگو

حسین بازدید : 1 شنبه 21 فروردین 1400

دانلود آهنگ علی یاسینی افسردگی

Download Music Ali Yasini Afsordegi

آهنگ علی یاسینی بنام افسردگی

فکر کنم آخراشه دیگه کارم تمومه ، خودمو نمیشناسم هیچی ازم نمونده

در و دیوار قهرن با من بیا بهشون بگو تقصیر من نبود

دانلود آهنگ علی یاسینی افسردگی

 

متن آهنگ افسردگی از علی یاسینی

فکر کنم آخراشه دیگه کارم تمومه ، خودمو نمیشناسم هیچی ازم نمونده

در و دیوار قهرن با من بیا بهشون بگو تقصیر من نبود

یه روزی حقمو از این دنیا میگیرم بیا که آرزوام بدون تو میمیرن

هیچ جایی بدون تو انگا جا نیست تموم خیابونا بهونتو میگیرن

از تکرار روزای مثل هم خستم کاش نمی دیدمت توئه بی عاطفه رو اصلا

همه چی واسم یه حس غریبی داره از این پیرمرد تو آئینه میترسم

گذشته از سرم هیچی مهم نی واسم دروغ میگم با خودم دیگه تو مردی واسم

گم میشم تو خاطرات اون روزا بازم الان همه منو با افسردگی میشناسن

شدم یه روانی که بدجوری رد دادم هر چی داشتم به پای تو به باد دادم

توکل این سالها همه زندگیم بودی لعنت به چشمات که نمیرن از یادم

روهمه دنیا دارم چشامو میبندم برگرد نزار اینا به اشکام بخندن

Roohame Donya Daram Cheshmamo Mibandam Bargar Nazar Ina Be Ashkam Bekhandan

همه بهم میگن گذاشته رفته تو رفتنی نیستی چرا نمی خوان بفهمنن

Hame Behem Migan Gozashteh Rafteh To Raftani Nisti Chera Nemikhan Befahman

ترانه آهنگ افسردگی از علی یاسینی

توکل این سالها همه زندگیم بودی لعنت به چشمات که نمیرن از یادم

روهمه دنیا دارم چشامو میبندم برگرد نزار اینا به اشکام بخندن

Roohame Donya Daram Cheshmamo Mibandam Bargar Nazar Ina Be Ashkam Bekhandan

همه بهم میگن گذاشته رفته تو رفتنی نیستی چرا نمی خوان بفهمنن

Hame Behem Migan Gozashteh Rafteh To Raftani Nisti Chera Nemikhan Befahman







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو