loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ جدید داریا پارادوکس Download New Music Dariya Paradox آهنگ جدید داریا بنام پارادوکس همیشه تو فکر منه حرفایی که بهم زدی نگاه آخرت بهم   متن آهنگ پارادوکس از داریا همیشه ت

حسین بازدید : 10 چهارشنبه 25 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید داریا پارادوکس

Download New Music Dariya Paradox

آهنگ جدید داریا بنام پارادوکس

همیشه تو فکر منه

حرفایی که بهم زدی نگاه آخرت بهم

دانلود آهنگ جدید داریا پارادوکس

 

متن آهنگ پارادوکس از داریا

همیشه تو فکر منه

hmishh to fkr mnh

حرفایی که بهم زدی نگاه آخرت بهم

hrfaii ke bhm zdi ngah akhrt bhm

میگفت هنوز مال همیم ولی با رفتنت ببین

migft hnoz mal hmim oli ba rftnt bbin

چه زخمی خوردم از خودی هنوز دارم فکر میکنم

chh zkhmi khordm az khodi hnoz darm fkr miknm

چیشد که باعثش شدی هرچی بهت نزدیک تر شدم

chishd ke baassh shdi hrchi bht nzdik tr shdm

فاصله همراه تو با من بود من که به این فاصله عادت کردم

faslh hmrah to ba mn bod mn ke bh ain faslh aadt krdm

عشق تو از دور زیباتر بود سر برنگردون از منی که به پات

ashgh to az dor zibatr bod sr brngrdon az mni ke bh pat

عاشقانه غرورمو باختم باورت از عشق چیزی نبود

aashghanh ghrormo bakhtm baort az ashgh chizi nbod

که من از تو ، تو خاطرم ساختم حالا نه میتونی منو تو خاطراتت گم کنی

ke mn az to ، to khatrm sakhtm hala nh mitoni mno to khatratt gm kni

نه مثل قبل تنمو تو آغوشت پیدا کنی

nh msl ghbl tnmo to aghosht pida kni

شاید یه روزی مثل من یه عاشقی پیدا کنی

shaid ye rozi msl mn ye aashghi pida kni

شاید تمام زندگیت گذشتتو مرور کنی ‌

shaid tmam zndgit gzshtto mror kni ‌

هرچی بهت نزدیک تر شدم فاصله همراه تو با من بود

hrchi bht nzdik tr shdm faslh hmrah to ba mn bod

من که به این فاصله عادت کردم عشق تو از دور زیبا تر بود

mn ke bh ain faslh aadt krdm ashgh to az dor ziba tr bod

سر برنگردون از منی که به پات عاشقانه غرورمو باختم

sr brngrdon az mni ke bh pat aashghanh ghrormo bakhtm

باورت از عشق چیزی نبود که من از تو توخاطرم ساختم

baort az ashgh chizi nbod ke mn az to tokhatrm sakhtm

ترانه آهنگ پارادوکس از داریا

شاید یه روزی مثل من یه عاشقی پیدا کنی

shaid ye rozi msl mn ye aashghi pida kni

شاید تمام زندگیت گذشتتو مرور کنی ‌

shaid tmam zndgit gzshtto mror kni ‌

هرچی بهت نزدیک تر شدم فاصله همراه تو با من بود

hrchi bht nzdik tr shdm faslh hmrah to ba mn bod

من که به این فاصله عادت کردم عشق تو از دور زیبا تر بود

mn ke bh ain faslh aadt krdm ashgh to az dor ziba tr bod

سر برنگردون از منی که به پات عاشقانه غرورمو باختم

sr brngrdon az mni ke bh pat aashghanh ghrormo bakhtm

باورت از عشق چیزی نبود که من از تو توخاطرم ساختم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو