loading...

دانلود موزیک درخواستی

کد آوای انتظار همراه اول عشق کمیاب امین رستمی به ما بپیوندید در پیشواز کده با / کد آهنگ پیشواز امین رستمی من با تو یه تیم تا ابد برندم همراه اول + روش فعال سازی و پخش آنلاین Code Pishvaz Hamrahe Ava

حسین بازدید : 1 سه شنبه 31 فروردین 1400

کد آوای انتظار همراه اول عشق کمیاب امین رستمی

به ما بپیوندید در پیشواز کده با / کد آهنگ پیشواز امین رستمی من با تو یه تیم تا ابد برندم همراه اول + روش فعال سازی و پخش آنلاین

Code Pishvaz Hamrahe Aval Amin Rostami Called Eshghe Kamyab With Play Online

کد آوای انتظار عشق کمیاب امین رستمی همراه اول

عشق کمیابم بازم از فکر چشمات پریده خوابم!!
عشق کمیابم وجودت شد دلیل این حس نابم!!

1- کد قطعه اول: 13957

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

من با تو یه تیم تا ابد برندم بلند میشه صدای خندم ..
دل از همه به جز تو کندم !!
تو چشمات شب یه شهر پر ستارس ته یه شعر عاشقانس…
مثه یه خلوت شبانس !!
مجنونت شده دل من تورو دید عاشقت شده دل من…

2- کد قطعه دوم: 13958

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

با چشمات میشه یه عمری زندگی کرد عشق اومد تورو برام همیشگی کرد!!
دنیاتو رو قلب من وا کن که تنهام من با تو چیزی از این دنیا نمیخوام!!

3- کد قطعه سوم: 13959

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

فعال سازی پیشواز همراه اول امین رستمی عشق کمیاب » با شماره گیری *10*22# و یا ارسال کد به شماره 8989

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو