loading...

دانلود موزیک درخواستی

کد آوای انتظار همراه اول رفتم دلت تنگ بشه امین رستمی در این ساعت از رسانه پیشواز کده / کد آهنگ پیشواز امین رستمی رفتم دلت تنگ بشه امین رستمی برای همراه اول با شنیدن آنلاین Code Pishvaz Mci Amin Rost

حسین بازدید : 0 سه شنبه 31 فروردین 1400

کد آوای انتظار همراه اول رفتم دلت تنگ بشه امین رستمی

در این ساعت از رسانه پیشواز کده / کد آهنگ پیشواز امین رستمی رفتم دلت تنگ بشه امین رستمی برای همراه اول با شنیدن آنلاین

Code Pishvaz Mci Amin Rostami Called Raftam Delet Tang Beshe With Play Online

کد آوای انتظار رفتم دلت تنگ بشه امین رستمی همراه اول

من نفسم بند توئه نرفته برمی گردم خواستم فراموشت کنم نشد هرکاری کردم…!!
خواستم صدامو نشنوی صدا کنی اسمم و گفتم همو نبینیم و بگی ببینیم همو….
رفتم دلت تنگ بشه سنگ شد خواستم دلم سنگ بشه…!!

کد آهنگ پیشواز همراه اول رفتم دلت تنگ بشه: 35512

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

این پیشواز برای همراه اول می باشد و با ارسال کد به شماره 8989 فعال میشود

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو