loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ سنی سویرم از حسین رستمی نوع آهنگ : آهنگ ترکی – قشقایی متن آهنگ : سنی سویرم گزگلر سنه گزل دونیای ندیرم دونیای ندیرم قلماش ده جانارم جانو ندیرم سنی سویرم سنی سویرم علیم

حسین بازدید : 11 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400

دانلود آهنگ سنی سویرم از حسین رستمی

نوع آهنگ : آهنگ ترکی – قشقایی

متن آهنگ :

سنی سویرم گزگلر سنه گزل دونیای ندیرم

دونیای ندیرم قلماش ده جانارم جانو ندیرم

سنی سویرم سنی سویرم

علیم نه الیم نه اولان آی یارم

معنی و ترجمه فارسی :

تو را میخام
چشام تو را ببینه زیبایم دنیا را میخام چه کنم‌
دنیا را میخام چه کنم
دستاتا باز کن تا جان بدم جان را میخام چ کنم

تو را میخام ،تو را میخام
دستات توی دستم باشه
ای یارم
بارون بزنه چتر نباشه
ای جانم
یه حرف بزنم ایشالله بشه
تو مال من من مال تو تموم بشه …







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو