loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود ریمیکس بهنام بانی فقط برو Download New Remix Behnam Bani Faghat Boro [ دانلود با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 ]   دانلود ریمیکس بهنام بانی فقط برو متن آهنگ بهنام بانی فقط برو

حسین بازدید : 14 پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400

دانلود ریمیکس بهنام بانی فقط برو

Download New Remix Behnam Bani Faghat Boro

[ دانلود با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 ]

دانلود ریمیکس بهنام بانی  به نام  فقط برو

 

دانلود ریمیکس بهنام بانی فقط برو

متن آهنگ بهنام بانی فقط برو

نپرس از حال و روز من فقط برو !@
نمون نشو پاسوز فقط برو !@
!@ !@
برس به زندگیت به فکر من نباش !@
ازم که پرسیدن بگو دوسم نداشت !@
!@
یکی دوتا نیست آخه درد این دلم !@
چیزی نمیگی خیلی مرد این دلم !@
!@
زیادی عاشقت شدم دلت رو زد !@
بذار تموم شه قصمون چه خوب چه بد !@
!@
از هرچی ترسید دل من سرش اومد !@
گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد !@
بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد !@
!@ !@ !@
از هرچی ترسید دل من سرش اومد !@
گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد !@
بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد !@
هرجور که فکر کنی خواستم ولی نشد !@
رفتی و بعد تو این زندگی نشد !@
یه حرفی بود که تو خواستی بگی نشد عیبی نداره !@
!@ !@ !@
این زخم رو دلم محکم ترم نکرد !@
دوری من ازت این عشقو کم نکرد !@
هیشکی نگاه به این حال دلم نکرد عیبی نداره عیبی نداره !@
!@ !@ !@
از هرچی ترسید دل من سرش اومد !@
گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد !@
بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد !@
!@ !@ !@
از هرچی ترسید دل من سرش اومد !@
گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد !@
بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد !@

________________________________________________________________







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو