loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن مداحی هلالیشبی ساکت و دلگیر خودم بودم و قلبی که ز غم بسته به زنجیر و نزدیک اذان بود که پیچید به آفاق همه نغمه تکبیرنوشتند که هنگام اذان دست به دامان خدا باش و مشغول دعا باش که باز است به درگاه اله

حسین بازدید : 111 شنبه 06 آبان 1396


متن مداحی هلالی
شبی ساکت و دلگیر خودم بودم و قلبی که ز غم بسته به زنجیر
و نزدیک اذان بود که پیچید به آفاق همه نغمه تکبیر
نوشتند که هنگام اذان دست به دامان خدا باش
و مشغول دعا باش که باز است به درگاه الهی در رحمت
و آن لحظه بود لحظه شیرین اجابت شدم غرق عبادت
دو چشمم همه اشک شد و روی لبانم همه سوگند
که یارم تو رهایم کن من از این غم


و گفتم به خدا بین دعایم که دلتنگ اذان حرم کرب و بلایم
همان جا که دل از سوز فراقش شده بی تاب
همان جا که زده دست به دامان زمین خوشه مهتاب
همان وادی سوز و عطش و درد همان وادی شرمندگی آب
همان جا که زمینش همه نور است ، پر از شور و شعور است
حماسه است غرور است شرمنده تر از وادی طور است
و فرش حرمش از پر حور است و بر مهدی زهرا همه شب راه عبور است
همان جا که حرم خانه دلهاست و عشقش همه در آب و گل ماست
زیارتگه زهراست عبادتگه موسی است دخیل حرمش حضرت عیسی است
و زیباست خدا محو تماشاست که یک سو حرم شاه و یک سو حرم حضرت سقاست
مکانی که قدم رنجه نموده است گل یاس تمامش کند از عشق و احساس
به لبهاش بود ذکر اباالفضل و دریای دو چشمش همه الماس
همان کعبه کوچک کف العباس
مکانی که در آن عشق زند موج همان جا که زند پر به هوایش دل من هر دم و هر شب
همان جا که به هر جای زمین است نشان از قدم محترم حضرت زینب
همان خاک که هم بدر و احد ، خندق و احزاب و حنین است
که دل از عالم هستی برباید خیابان بهشتی که معروف به بین الحرمین است



http://raghebon.ir/







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو