loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن مداحی هلالیمناجات با حضرت ولی عصر ارواحنا الفداه ای گل من ، قشنگ من ، غلام سیاه فدات بشه الهی که دشمن تو قاتل این گدات بشه روز و شبم یکی شده از غم هجران تو دار و ندار من همه جمله به قربان تو دامنت

حسین بازدید : 169 شنبه 06 آبان 1396



متن مداحی هلالی
مناجات با حضرت ولی عصر ارواحنا الفداه

ای گل من ، قشنگ من ، غلام سیاه فدات بشه
الهی که دشمن تو قاتل این گدات بشه

روز و شبم یکی شده از غم هجران تو
دار و ندار من همه جمله به قربان تو

دامنتو بگیرم ، بر قدمت بمیرم
بیا بیا ای پسر فاطمه
بیا بیا ای ثمر فاطمه

کرده مرا اسیر خود جذبه هر نگاهت
قاتل جان من شده خال لب سیاهت



جان به فدای آهت ، چهره بی گناهت
بیا بیا ای پسر فاطمه
بیا بیا ای ثمر فاطمه

رفته سفر به نیزه ها قاری قرآن من
آتش سنگ و دشنه شد بارش باران من

جان به فدای آهت ، چهره بی گناهت
فدا فدا حنجر عطشان تو
فدا فدا این لب و دندان تو

بین که پرستوی تو بر دام هوس نشسته
خسته ام و نمی پرم بال و پرم شکسته

چون در لانه بسته ، رشته من گسسته
مبرمبر نام مسافرت را
ببر ببر مرغ مهاجرت را
.


از اون مسافر غریب ایشالا امشب خبر میاد
من نمیگم دلم میگه بابام داره از سفر میاد



http://raghebon.ir/










اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو