loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن مداحی هلالیای آنکه با همسایگانت مهربانی آخر چه رخ داده نگارم ناتوانی قدری تبسم خنده ای کن ای نگارم حرفی بزن چیزی بگو من بی قرارم آن خنده های دل نشینت همسرم کو ؟ آن خانه داری ذوق و شوقت دلبرم کو ؟

حسین بازدید : 526 شنبه 06 آبان 1396



متن مداحی هلالی
ای آنکه با همسایگانت مهربانی
آخر چه رخ داده نگارم ناتوانی
قدری تبسم خنده ای کن ای نگارم
حرفی بزن چیزی بگو من بی قرارم
آن خنده های دل نشینت همسرم کو ؟
آن خانه داری ذوق و شوقت دلبرم کو ؟
با رفتن تو هیبت من را شکستند
دستان من را با طناب کینه بستند


---------------------------------------
ای قد خمیده ای شهیده فاطمه جان
شد صبح وصل تو حمیده فاطمه جان
زهرای اطهر زهرای اطهر زهرای اطهر
بین بی تو حیدر بی نوا شد یاور من
این خانه بی تو بی صفا شد یاور من
یا فاطمه جان فاطمه جان فاطمه جان


http://raghebon.ir/











اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو