loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن مداحی هلالیپر میگیره مرغ روحم تا حسین ، به خدا غمی ندارم با حسین إنی سلم لمن سالمکم ، بأبی أنت و امی یا حسین میسوزه دلم تو افسوس ، تو نزار بمونه مأیوس عمریه دلم نشسته به هوای شب پابوس یا حسین غریب

حسین بازدید : 165 شنبه 06 آبان 1396


متن مداحی هلالی

پر میگیره مرغ روحم تا حسین ، به خدا غمی ندارم با حسین
إنی سلم لمن سالمکم ، بأبی أنت و امی یا حسین

میسوزه دلم تو افسوس ، تو نزار بمونه مأیوس
عمریه دلم نشسته به هوای شب پابوس

یا حسین غریب مادر یا حسین غریب مادر



دوباره نسیم کربلا رسید ، لحظه مستی عاشقان رسید
به خدا برگ برنده رو گرفت ، اونکه با عشق تو به خدا رسید

چی میشه باز کرمی شه ، دلنواز هر غمی شه
این کلاغ رو سیاهم ، یه کبوتر حرمی شه

یا حسین غریب مادر یا حسین غریب مادر

یوسفم خال رخ ماه حسین ، آسمان خاک قدمگاه حسین
می شنوم به بعد إهدنا الصراط ، راه مستقیم می خوای راه حسین

تویی ارباب و امیرم ، روزیمو از تو می گیرم
سوال خصوصی دارم ، یعنی تو حرم می میرم

یا حسین غریب مادر یا حسین غریب مادر

هیچ شهیدی مثل تو پر پر نیست ، هیچ امیری مثل بی سر نیست
به خدا ناله ای جانسوزتر از ناله ای غریب مادر نیست

کی سر از تنت بریده ، چرا موهاتو کشیده
کی با مرکبش به روی جسم و پیکرت دویده

یا حسین غریب مادر یا حسین غریب مادر

شور اجرا شده توسط حاج رضا هلالی در شب 6 محرم 87
.


از اون مسافر غریب ایشالا امشب خبر میاد
من نمیگم دلم میگه بابام داره از سفر میاد



http://raghebon.ir/









اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو