loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن مداحی کریمی ادركنی كه برادر نقش زمینمفرزند زهرا و ام البنینمپاره پاره شد پیكر توورق ورق دفتر توبه ضرب شمشیر عدوپشت من شكست و سر توسرو قامتت غرق به خونبه سفره عشق و جنونبرادر من كه اكنونگشته فاطمه

حسین بازدید : 927 یکشنبه 07 آبان 1396


متن مداحی کریمی

ادركنی كه برادر نقش زمینم

فرزند زهرا و ام البنینم

پاره پاره شد پیكر تو

ورق ورق دفتر تو

به ضرب شمشیر عدو

پشت من شكست و سر تو

سرو قامتت غرق به خون

به سفره عشق و جنون

برادر من كه اكنون


گشته فاطمه مادر تو

یاری كن برخیزم یا بنشینم

فرزند زهرا و ام البنینم

ادركنی كه برادر نقش زمینم

فرزند زهرا و ام البنینم

رو به قبله پای تو كنم

گریه برای تو كنم

نمانده جانی به تنم

تا كه رو نمایی بكنم

چگونه از تو ببرم

خبر سوی اهل حرم

دگر چه خاكی به سرم

من ز غصه های تو كنم

چگونه از تو ببرم

خبر سوی اهل حرم

دگر چه خاكی به سرم

من ز غصه های تو كنم

از عشقت به خدا بیچاره ترینم

فرزند زهرا و ام البنینم

ادركنی كه برادر نقش زمینم

فرزند زهرا و ام البنینم

اهل خیمه نالان شده اند

همه پریشان شده اند

ز بهرت ای هستی من

دشمنان رجزخوان شده اند

كشته شد علمدار حسین

تمام شد كار حسین

به حال زار گل من

جمله پایكوبان شده اند

می سوزم كه از این غم زار و حزینم

فرزند زهرا و ام البنینم



abaraatahowra.mihanblog.com














اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو