loading...

دانلود موزیک درخواستی

شعر آهنگ های یلدا,دانلود آهنگ های یلدا,دانلود آهنگهای یلدا,متن آهنگهای یلدا,جدید ترین آهنگ های یلدا,دانلود کل آهنگ های یلدا,متن ترانه های یلدا,دانلود فول آلبوم

حسین بازدید : 71 دوشنبه 08 آبان 1396





آهنگ سفر کرده یلدا
ljk Hik' dgnh
 یار سفر کرده ی من که راهت از دلم جداست
تو رفتی با پای خودت برگشتنت کار خداست
مسافر غریب من جاده به پاهای تو ساخت
کی مثل من زندگیشو ساده به چشمای تو باخت؟
پشت حصار لحظه ها با جاده ها همنفسم
می خوام برم تا یه شبی شاید به چشمات برسم
نفس نفس بغضی داره حنجرمو خط می زنه
خط می کشن دوروبرم دیوارای بی روزنه
این همه رویا رو بردی بردی
منو به دست بی کسی سپردی
منی که به عشق تو اسیرم


رفتی سفر چرا منو نبردی؟
این همه رویا رو بردی بردی
منو به دست بی کسی سپردی

منی که به عشق تو اسیرم
رفتی سفر چرا منو نبردی؟

این همه نور و آینه این همه تاریکی من
ستاره های خسته رو از شب من ورق بزن
نگو تو پاییز جنون که وقت مرگ پنجره س
باید که پا گذاشت و رفت رو هرچی یاد و خاطره س
بیا که با تو میشه باز دل به گذشته ها سپرد
ستاره های روشنو یکی یکی یکی باتو شمرد
به خاطرت نگاهمو تو جاده ها جا می ذارم
یادت نره یادت نره هرکی باشی دوست دارم


منبع
تکست نایس
www.textnice.ir







برچسب ها شعر آهنگ های یلدا دانلود آهنگ های یلدا دانلود آهنگهای یلدا متن آهنگهای یلدا جدید ترین آهنگ های یلدا دانلود کل آهنگ های یلدا متن ترانه های یلدا دانلود فول آلبوم یلدا 1396 دانلود آهنگهای یلدا کیفیت 320 آهنگ های قدیمی یلدا تکست آهنگهای یلدا کد آهنگ پیشواز یلدا دانلود فول آلبوم یلدا کیفیت 320 متن کل آهنگ های یلدا متن آهنگ های یلدا متن تمام آهنگ های یلدا تکست آهنگ های یلدا دانلود تمام آهنگ های یلدا دانلود فول آلبوم یلدا کیفیت عالی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو