loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ کار دل از شاهرخ کیفیت عالی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ کار دل از شاهرخ کیفیت 320,متن ترانه کار دل از شاهرخ,دانلود آهنگ کار دل از شاهرخ رمیکس Remix,

حسین بازدید : 469 چهارشنبه 10 آبان 1396




متن آهنگ کار دل از شاهرخ

کار دل از شاهرخ



دل دل ساده دل رسوام چه گرفتار شد

مثل يه سکه شد دلم اسير بازار شد

صدتا ترک خورد و شکست از بد اين سرنوشت

تو هاي و هوي روزگار کار دلم زار شد

کار دلم کار دلم کار دلم، کار دلم زار شد



توبه شکست واي واي بازم گرفتار شد

عمري قسم مي خوره که سرش به کارش باشه

بس که قسم شکوند دلم دچار تکرار شد

هي مي گه سر به راهم و سر به هوا نيستم

باز دوباره يکيو ديد زودي هوادار شد

کار دلم کار دلم کار دلم، کار دلم زار شد

توبه شکست واي واي بازم گرفتار شد

سر به بيابون مي زنه مشتمو وا مي کنه

از حال و احوال دلم دنيا خبردار شد

تو سينه آتيشي به پا کرده نگو و نپرس

آبرو برده و يه چيزي ام طلبکار شد

انگاري از خاطر دل رفته که صد مرتبه

خونه ي عشق و آرزوم رو سرم آوار شد

حال منم خرابه و داغونه از دست دل

غصه و غم تو زندگيم رو هم تلمبار شد

کار دلم کار دلم کار دلم، کار دلم زار شد

توبه شکست واي واي بازم گرفتار شد

اين روزا هر کي مي رسه زخمي به دل مي زنه

درد بي درموني داره تب داره و ناخوشه

مسخره ي هر کس و ناکس شد و بيمار شد

کار دلم کار دلم کار دلم، کار دلم زار شد

توبه شکست واي واي بازم گرفتار شد

حال دلم مثل خودم آخ که اسف بار شد



http://www.sattarseda.blogfa.com












برچسب ها دانلود آهنگ کار دل از شاهرخ کیفیت عالی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ کار دل از شاهرخ کیفیت 320 متن ترانه کار دل از شاهرخ دانلود آهنگ کار دل از شاهرخ رمیکس Remix متن آهنگ کار دل از شاهرخ تکست آهنگ کار دل از شاهرخ کار دل از شاهرخ تکست موزیک کار دل از شاهرخ کد آوای انتظار همراه اول کار دل از شاهرخ دانلود آهنگ جدید کار دل از شاهرخ دانلود ترانه کار دل از شاهرخ کد موزیک کار دل از شاهرخ کد آهنگ پیشواز کار دل از شاهرخ کد آهنگ پیشواز ایرانسل کار دل از شاهرخ دانلود آهنگ کار دل از شاهرخ کد آهنگ پیشواز همراه اول کار دل از شاهرخ دانلود موزیک ویدیو کار دل از شاهرخ سایت موزیک دانلود آهنگ با لینک مستقیم کار دل از شاهرخ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو