loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ برای با تو بودن ستار,دانلود آهنگ برای با تو بودن ستار کیفیت 320, برای با تو بودن ستار,دانلود موزیک ویدیو برای با تو بودن ستار,کد مو

حسین بازدید : 53 چهارشنبه 10 آبان 1396


متن اهنگ برای با تو بودن ستار


براي با تو بودن، يه راهي پيدا مي کنم

موهاتو مي بافي ببين، دونه دونه وا مي کنم

من مگه مي ذارم بگي، که دنيا رنگ غم بشه

يخ مي زنه دستام اگه، گرميِ دستات کم بشه

من مگه مي ذارم بري، براي چي دلواپسي

يه جا تو قلبم داري که، نمي دمش به هيچ کسي

اونقده عاشقت شدم، همه حسادت مي کنن

به منِ ديوونه دارن، يه شهر عادت مي کنن


کي گفته دوستت ندارم، اين حرفارو باور نکن

خستم پريشونم بدم، حال منو بدتر نکن

کي گفته دوستت ندارم، اين حرفارو باور نکن

خستم پريشونم بدم، حال منو بدتر نکن

اين حرفا رو باور نکن

اين آخرين تلاشمه، اين آخرين فرصت ماست

اتاق خاطراتمو، پر مي کنم از عطر ياس

اين زندگي بدون تو، ادامه هم داره مگه

حتي بخوام باور کنم، عطر تو مي ذاره مگه

عطر تو مي ذاره مگه

عطر تو مي ذاره مگه

کي گفته دوستت ندارم، اين حرفارو باور نکن

خستم پريشونم بدم، حال منو بدتر نکن

کي گفته دوستت ندارم، اين حرفارو باور نکن

خستم پريشونم بدم، حال منو بدتر نکن

اين حرفا رو باور نکن




http://www.sattarseda.blogfa.com












برچسب ها دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ برای با تو بودن ستار دانلود آهنگ برای با تو بودن ستار کیفیت 320 برای با تو بودن ستار دانلود موزیک ویدیو برای با تو بودن ستار کد موزیک برای با تو بودن ستار تکست آهنگ برای با تو بودن ستار کد آهنگ پیشواز ایرانسل برای با تو بودن ستار دانلود آهنگ برای با تو بودن ستار رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول برای با تو بودن ستار کد آهنگ پیشواز همراه اول برای با تو بودن ستار متن ترانه برای با تو بودن ستار کد آهنگ پیشواز برای با تو بودن ستار دانلود آهنگ جدید برای با تو بودن ستار متن آهنگ برای با تو بودن ستار تکست موزیک برای با تو بودن ستار دانلود آهنگ با لینک مستقیم برای با تو بودن ستار دانلود آهنگ برای با تو بودن ستار کیفیت عالی سایت موزیک دانلود ترانه برای با تو بودن ستار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو