loading...

دانلود موزیک درخواستی

تکست آهنگ در انتظار شب افشین سپهر,دانلود آهنگ در انتظار شب افشین سپهر کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید در انتظار شب افشین سپهر,تکست موزیک در انتظار ش

حسین بازدید : 141 چهارشنبه 10 آبان 1396

متن آهنگ در انتظار شب افشین سپهر


تازه تر از ترانه ام يکي صدام نمي کنه

از اين سکوت دم به دم يکي جدام نمي کنه

لبالب از پرنده ام پر از نياز پر زدن

پر از پريدنم ولي يکي رهام نمي کنه

پر از شبم پر از سکوت پر از نياز گفتگو

هزار و يک شبم ولي يکي نمي شه قصه گو

يکي نمي شه هم صدام يکي نمي شه هم نفس




يکي نمي گه خنده خوش يکي نمي گه گريه بس

يکي نمي گه خنده خوش يکي نمي گه گريه بس

يکي نميگه يک نفس نگفته هاشو بشنوم

تو کوچه کوچه ي دلم صداي پاشو بشنوم

يکي نميگه سر کنم شبم رو با ترانه هاش

ستاره ها رو بشمرم به پاي عاشقانه هاش

يکي نميگه بغضشو طراوت غزل کنم

ترانه هاي تلخشو لبالب از عسل کنم

يي نگفت يکي نشد، يکي نبود يکي نديد

ستاره سر نزد ولي شبم به انتها رسيد

ستاره سر نزد ولي شبم به انتها رسيد

يکي نميگه يک نفس نگفته هاشو بشنوم

تو کوچه کوچه ي دلم صداي پاشو بشنوم

يکي نميگه سر کنم شبم رو با ترانه هاش

ستاره ها رو بشمرم به پاي عاشقانه هاش

يکي نميگه بغضشو طراوت غزل کنم

ترانه هاي تلخشو لبالب از عسل کنم

يي نگفت يکي نشد، يکي نبود يکي نديد

ستاره سر نزد ولي شبم به انتها رسيد

ستاره سر نزد ولي شبم به انتها رسيد




http://www.sattarseda.blogfa.com













برچسب ها تکست آهنگ در انتظار شب افشین سپهر دانلود آهنگ در انتظار شب افشین سپهر کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید در انتظار شب افشین سپهر تکست موزیک در انتظار شب افشین سپهر کد موزیک در انتظار شب افشین سپهر دانلود آهنگ در انتظار شب افشین سپهر کیفیت عالی در انتظار شب افشین سپهر دانلود آهنگ با لینک مستقیم در انتظار شب افشین سپهر کد آهنگ پیشواز همراه اول در انتظار شب افشین سپهر دانلود ترانه در انتظار شب افشین سپهر کد آهنگ پیشواز ایرانسل در انتظار شب افشین سپهر کد آهنگ پیشواز در انتظار شب افشین سپهر کد آوای انتظار همراه اول در انتظار شب افشین سپهر سایت موزیک متن ترانه در انتظار شب افشین سپهر متن آهنگ در انتظار شب افشین سپهر دانلود آهنگ در انتظار شب افشین سپهر رمیکس Remix دانلود موزیک ویدیو در انتظار شب افشین سپهر دانلود آهنگ در انتظار شب افشین سپهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو