loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ نگاه تو از ستار کیفیت عالی,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ نگاه تو از ستار,دانلود ترانه نگاه تو از ستار,کد آهنگ پیشواز همراه اول نگاه تو از ستار,تکست آهنگ

حسین بازدید : 263 چهارشنبه 10 آبان 1396



متن آهنگ نگاه تو از ستار


نمي دونم که اين روزا، توي دلت چي ميگذره

من هنوزم فکر توام، اما دلت بي خبره

نمي دونم چطور بايد، حرفمو راحت بزنم

فقط بدون تو قصّمون، من دلتو نمي شکنم

قشنگ ترين لحظه ي عمر، لحظه ي با تو بودنه

حتي اگه نباشي تو، عطر تن تو با منه

احساس قلب من شده، بودنِ با تو تا ابد


نمي شه حتي توي خواب، قيد نگاه تو رو زد

خوب مي دونم که گوش تو، از حرف عاشقي پره

اما بدون که سرنوشت، بي تو رقم نمي خوره

تو شک نکن به حسّ من، تا غم تو دنيا نشينه

من از تو عاشق تر شدم، فرق من و تو همينه

قشنگ ترين لحظه ي عمر، لحظه ي با تو بودنه

حتي اگه نباشي تو، عطر تن تو با منه

احساس قلب من شده، بودنِ با تو تا ابد

نمي شه حتي توي خواب، قيد نگاه تو رو زد

نمي دونم که اين روزا، توي دلت چي ميگذره

من هنوزم فکر توام، اما دلت بي خبره

نمي دونم چطور بايد، حرفمو راحت بزنم

فقط بدون تو قصّمون، من دلتو نمي شکنم



http://www.sattarseda.blogfa.com












برچسب ها دانلود آهنگ نگاه تو از ستار کیفیت عالی دانلود آهنگ جدید متن آهنگ نگاه تو از ستار دانلود ترانه نگاه تو از ستار کد آهنگ پیشواز همراه اول نگاه تو از ستار تکست آهنگ نگاه تو از ستار تکست موزیک نگاه تو از ستار دانلود آهنگ نگاه تو از ستار کیفیت 320 کد موزیک نگاه تو از ستار دانلود آهنگ نگاه تو از ستار رمیکس Remix دانلود موزیک ویدیو نگاه تو از ستار کد آوای انتظار همراه اول نگاه تو از ستار دانلود آهنگ جدید نگاه تو از ستار نگاه تو از ستار دانلود آهنگ نگاه تو از ستار کد آهنگ پیشواز نگاه تو از ستار متن ترانه نگاه تو از ستار کد آهنگ پیشواز ایرانسل نگاه تو از ستار دانلود آهنگ با لینک مستقیم نگاه تو از ستار سایت موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو