loading...

دانلود موزیک درخواستی

قول و قرار از ستار,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ قول و قرار از ستار رمیکس Remix,دانلود ترانه قول و قرار از ستار,دانلود آهنگ قول و قرار از ستار کیفیت عالی,متن آهن

حسین بازدید : 191 چهارشنبه 10 آبان 1396


متن آهنگ قول و قرار از ستار


همه ی قول و قرارات یاد من هست

همه ی خاطره هات همراه من هست

هنوزم عکسی که یادگاری دادی

موقع تنهایی همزبون من هست

یه روزی تو سایه های غم منو تنها گذاشتی

ولی باز باور نداشتی که دوستت دارم



یادته بهت می گفتم که فقط من تو رو دارم

ولی باز باور نداشتی که دوستت دارم

همه ی قول و قرارات یاد من هست

همه ی خاطره هات همراه من هست

هنوزم عکسی که یادگاری دادی

موقع تنهایی همزبون من هست

عزیزم خدانگدار تو برو سفر سلامت

سرنوشت من همینه این واسه من شده عادت

تو برو ولی نگاهت هنوزم توی نگامه

که همش بهم می گفتی: عشقت آخرین پناهه

همه ی قول و قرارات یاد من هست

همه ی خاطره هات همراه من هست

هنوزم عکسی که یادگاری دادی

موقع تنهایی هم زبون من هست

پخش در آذر ماه 91




http://www.sattarseda.blogfa.com














برچسب ها قول و قرار از ستار دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ قول و قرار از ستار رمیکس Remix دانلود ترانه قول و قرار از ستار دانلود آهنگ قول و قرار از ستار کیفیت عالی متن آهنگ قول و قرار از ستار دانلود آهنگ جدید قول و قرار از ستار تکست موزیک قول و قرار از ستار کد موزیک قول و قرار از ستار دانلود موزیک ویدیو قول و قرار از ستار کد آوای انتظار همراه اول قول و قرار از ستار متن ترانه قول و قرار از ستار دانلود آهنگ با لینک مستقیم قول و قرار از ستار دانلود آهنگ قول و قرار از ستار کیفیت 320 تکست آهنگ قول و قرار از ستار کد آهنگ پیشواز همراه اول قول و قرار از ستار کد آهنگ پیشواز قول و قرار از ستار سایت موزیک دانلود آهنگ قول و قرار از ستار کد آهنگ پیشواز ایرانسل قول و قرار از ستار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو