loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود موزیک ویدیو مخفیگاه حسین صندوق ساز,دانلود آهنگ جدید مخفیگاه حسین صندوق ساز,دانلود آهنگ مخفیگاه حسین صندوق ساز کیفیت 320,ljk Hik\' [ndn,کد پیشواز همراه اول

حسین بازدید : 113 چهارشنبه 27 بهمن 1395



متن آهنگ مخفیگاه حسین صندوق ساز
Lyrics Music Hossein Sandoghsaz Makhfigah
متن آهنگ مخفیگاه حسین صندوق ساز
ترانه و شعر آهنگ مخفیگاه حسین صندوق ساز
مونده یه مخفیگاه تویه رویاهام اونجایی که هیچ کس نمیدونه
تنها تماشاگر تویی عشقم هیچ کس تویه قلبم نمی مونه
احساسه من مخفی شده در من از ترسه آدمای دور و بر
هیچ کس تو رو واضح نمیبینه حرف میزنم از تو ولی کمتر
با هم چه روزایی رو سر کردیم با یک نگاه هر چی که بود گفتیم
دیگه تویه خوابت نمیبینی حتی یه روز از یاد هم رفتیم
با هم چه روزایی رو سر کردیم با یک نگاه هر چی که بود گفتیم
دیگه تویه خوابت نمیبینی حتی یه روز از یاد هم رفتیم , از یاد هم رفتیم
تکست آهنگ مخفیگاه حسین صندوق ساز


با من همین احساسو کامل کن من از تمامه آدما سردم
لازم نبود چیزی بگی از عشق من با غرورت زندگی کردم
من عشق میخواستم تویه دنیا میخواستی باشی کنارم زود
خیلی دلم میخواست صبور باشم اما دله من ماجراجو بود
با هم چه روزایی رو سر کردیم با یک نگاه هر چی که بود گفتیم
دیگه تویه خوابت نمیبینی حتی یه روز از یاد هم رفتیم
با هم چه روزایی رو سر کردیم با یک نگاه هر چی که بود گفتیم
دیگه تویه خوابت نمیبینی حتی یه روز از یاد هم رفتیم , از یاد هم رفتیم
**







http://www.faratext.com








برچسب ها دانلود موزیک ویدیو مخفیگاه حسین صندوق ساز دانلود آهنگ جدید مخفیگاه حسین صندوق ساز دانلود آهنگ مخفیگاه حسین صندوق ساز کیفیت 320 ljk Hik' [ndn کد پیشواز همراه اول مخفیگاه حسین صندوق ساز کد آهنگ پیشواز ایرانسل مخفیگاه حسین صندوق ساز دانلود آهنگ مخفیگاه حسین صندوق ساز کد آهنگ مخفیگاه حسین صندوق ساز تکست آهنگ مخفیگاه حسین صندوق ساز دانلود ترانه مخفیگاه حسین صندوق ساز آهنگ مخفیگاه حسین صندوق ساز دانلود آهنگ با لینک مستقیم مخفیگاه حسین صندوق ساز ljk jvhkiHik' [ndn دانلود آهنگ جدید مخفیگاه حسین صندوق ساز بهمن ماه 1395 متن آهنگ مخفیگاه حسین صندوق ساز کد موزیک مخفیگاه حسین صندوق ساز متن ترانه مخفیگاه حسین صندوق ساز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو