loading...

دانلود موزیک درخواستی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل دگر چه خواهی؟ مرضیه,دگر چه خواهی؟ مرضیه,متن آهنگ دگر چه خواهی؟ مرضیه,کد موزیک جدید دگر چه خواهی؟ مرضیه,کد آهنگ جدید دگر چه خواهی؟ مرضیه,ت

حسین بازدید : 271 پنجشنبه 17 فروردین 1396




آهنگ دگر چه خواهی؟ مرضیه ljk Hik'ihd lvqdi

آهنگ دگر چه خواهی؟ مرضیه

 عشق من ای لاله روی من
همچون بهار آمدی
در گلشن آرزوی من
چون گل به بار آمدی
گل به چمن چون دل من دل به تو بسپارد
ماه فلک روشنی از روی تو دارد

جانبخشی دلخواهی
تو هر چه کنی جفا مکن
اگر کنی به ما مکن
مرا پناهی


از دردم آگاهی
من بار غم جفای تو
می کشم از برای تو
دگر چه خواهی؟

عشق من ای لاله روی من
همچون بهار آمدی
در گلشن آرزوی من
چون گل به بار آمدی
گل به چمن چون دل من دل به تو بسپارد
ماه فلک روشنی از روی تو دارد

همه جا گویم که تو را می جویم که تو را می خواهم
به برم بازا چو نسیمی ای مه ز برت نو کاهم

صید تو شدم تا که فنای تو شوم
ای جان به فدای تو فدای تو شوم

همه جا گویم که تو را می جویم که تو را می خواهم
به برم بازا چو نسیمی ای مه ز برت نو کاهم

صید تو شدم تا که فنای تو شوم
ای جان به فدای تو فدای تو شوم

چم بهارم جلوه گری
چو بهشتم در نظری
بود در بر من جای تو خالی
به خدا صهبای منی
تو طرب افزای منی
تو فرخنده تر از صبح وصالی

عشق من ای لاله روی من
همچون بهار آمدی
در گلشن آرزوی من
چون گل به بار آمدی
گل به چمن چون دل من دل به تو بسپارد
ماه فلک روشنی از روی تو دارد

جانبخشی دلخواهی
تو هر چه کنی جفا مکن
اگر کنی به ما مکن
مرا پناهی
از دردم آگاهی
من بار غم جفای تو
می کشم از برای تو
دگر چه خواهی؟


http://www.iransong.com/







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل دگر چه خواهی؟ مرضیه دگر چه خواهی؟ مرضیه متن آهنگ دگر چه خواهی؟ مرضیه کد موزیک جدید دگر چه خواهی؟ مرضیه کد آهنگ جدید دگر چه خواهی؟ مرضیه تکست نایس دگر چه خواهی؟ مرضیه دگر چه خواهی؟ مرضیه کیفیت عالی تکست آهنگ دگر چه خواهی؟ مرضیه دانلود ترانه دگر چه خواهی؟ مرضیه دانلود آهنگ دگر چه خواهی؟ مرضیه سایت ایکس نایس کد موزیک دگر چه خواهی؟ مرضیه متن و دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دگر چه خواهی؟ مرضیه کیفیت عالی Hik' [ndnhd;s khds دانلود موزیک ویدیو دگر چه خواهی؟ مرضیه دانلود آهنگ جدید تکست نایس دگر چه خواهی؟ مرضیه دانلود آهنگ دگر چه خواهی؟ مرضیه فروردین 96 دانلود آهنگ جدید دگر چه خواهی؟ مرضیه کیفیت 320 دانلود آهنگ با لینک مستقیم دگر چه خواهی؟ مرضیه دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو