loading...

دانلود موزیک درخواستی

کد موزیک هجرانی (افشاری) مرضیه ,دانلود آهنگ هجرانی (افشاری) مرضیه فروردین 96 ,هجرانی (افشاری) مرضیه کیفیت عالی,هجرانی (افشاری) مرضیه,تکست آهنگ هجرانی (افشاری) م

حسین بازدید : 111 پنجشنبه 17 فروردین 1396



آهنگ هجرانی (افشاری) مرضیه ljk Hik'ihd lvqdi

 چه بگویم که چه کرد آن
چه بگویم که چه کرد آن
سر زلف شکن شکن
سر زلف شکن شکن

به که نالم که چه از تو
به که نالم که چه از تو
ز جفا ها رسد به من
ز جفا ها رسد به من

من بی دل شب غربت
به کجا رو کنم بگو
من بی دل شب غربت


به کجا رو کنم بگو
مگر اندر شب زلفت
به شبی من کنم وطن

نه ز زلفت من بی دل
بشوم در نشسته ام
نه ز زلفت من بی دل


بشوم در نشسته ام
چه بگویم ز لبانت
ز رخانت وزان دهن
ز رخانت وزان دهن

چو بخندی بشکوفد
ز رخانت به باغ گل
چو بخندی بشکوفد
ز رخانت به باغ گل
به دو چشم من غمگین
گل و نسرین
چمن چمن

چو خرامان بخرامی
به کرشمه گمان برم
که غزالی بدر آمد
ز دیار ختن ختن

نشوم من به نصیحت
دگر از تو جدا جدا
نشوم من به نصیحت
دگر از تو جدا جدا
مگر آن دم که وفا را
بشود جان جدا ز تن
بشود جان جدا ز تن

http://www.iransong.com/








برچسب ها کد موزیک هجرانی (افشاری) مرضیه دانلود آهنگ هجرانی (افشاری) مرضیه فروردین 96 هجرانی (افشاری) مرضیه کیفیت عالی هجرانی (افشاری) مرضیه تکست آهنگ هجرانی (افشاری) مرضیه تکست نایس هجرانی (افشاری) مرضیه دانلود آهنگ جدید هجرانی (افشاری) مرضیه کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل هجرانی (افشاری) مرضیه دانلود آهنگ با لینک مستقیم هجرانی (افشاری) مرضیه متن و دانلود آهنگ جدید دانلود ترانه هجرانی (افشاری) مرضیه Hik' [ndnhd;s khds متن آهنگ هجرانی (افشاری) مرضیه دانلود آهنگ جدید تکست نایس هجرانی (افشاری) مرضیه دانلود موزیک ویدیو هجرانی (افشاری) مرضیه دانلود آهنگ هجرانی (افشاری) مرضیه کیفیت عالی دانلود آهنگ هجرانی (افشاری) مرضیه سایت ایکس نایس کد آهنگ جدید هجرانی (افشاری) مرضیه دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 کد موزیک جدید هجرانی (افشاری) مرضیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو