loading...

دانلود موزیک درخواستی

کد موزیک جدید آتشین روی و سیمین تنی مرضیه,دانلود ترانه آتشین روی و سیمین تنی مرضیه,متن آهنگ آتشین روی و سیمین تنی مرضیه,دانلود آهنگ جدید آتشین روی و سیمین تنی م

حسین بازدید : 83 پنجشنبه 17 فروردین 1396




آهنگ آتشین روی و سیمین تنی مرضیه ljk Hik'ihd lvqdi

 آتشین روی و سیمین تنی
چون می آتشین روشنی
مهر و مه همنشین با من است
تا تو ای نازنین با منی

نوشین از لب تو لب من
روشن از رخ تو شب من
رویت بهار زندگانی
وصلت چو باده ی جوانی
مستم از نگاه تو
هستم در پناه تو



دهمت گر جان خواهی
که به ملک دل شاهی
قبله ی دل ها کویت

مایه ی شادی رویت
دیده ی خوبان سویت

شبست و شاهست
می است و مینا
به پای ساقی
ز آسمان ها
ستاره گوهر افشان است
به ناله مطرب
به خنده ساغر
جمال جانان
فروغ دلبر
به زهره و پروین ماند

بت من به تو پابندم
به جهان به تو خرسندم
که به از دو جهانم باشی

همه شب به تو دمسازم
دل و جان به تو پردازم
که به از دل و جانم باشی

شاه خوبانی مه من مه من
صبح خندانی شه من شه من
شه من



http://www.iransong.com/








برچسب ها کد موزیک جدید آتشین روی و سیمین تنی مرضیه دانلود ترانه آتشین روی و سیمین تنی مرضیه متن آهنگ آتشین روی و سیمین تنی مرضیه دانلود آهنگ جدید آتشین روی و سیمین تنی مرضیه کیفیت 320 آتشین روی و سیمین تنی مرضیه کیفیت عالی دانلود آهنگ آتشین روی و سیمین تنی مرضیه فروردین 96 دانلود آهنگ با لینک مستقیم آتشین روی و سیمین تنی مرضیه کد آهنگ جدید آتشین روی و سیمین تنی مرضیه دانلود موزیک ویدیو آتشین روی و سیمین تنی مرضیه کد موزیک آتشین روی و سیمین تنی مرضیه آتشین روی و سیمین تنی مرضیه دانلود آهنگ جدید تکست نایس آتشین روی و سیمین تنی مرضیه دانلود آهنگ آتشین روی و سیمین تنی مرضیه سایت ایکس نایس دانلود آهنگ آتشین روی و سیمین تنی مرضیه کیفیت عالی متن و دانلود آهنگ جدید کد آهنگ پیشواز ایرانسل آتشین روی و سیمین تنی مرضیه تکست آهنگ آتشین روی و سیمین تنی مرضیه Hik' [ndnhd;s khds تکست نایس آتشین روی و سیمین تنی مرضیه دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو