loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ یه دل اینجا مرضیه کیفیت عالی,دانلود موزیک ویدیو یه دل اینجا مرضیه,دانلود آهنگ یه دل اینجا مرضیه سایت ایکس نایس,کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه دل اینجا مر

حسین بازدید : 72 پنجشنبه 17 فروردین 1396




آهنگ یه دل اینجا مرضیه ljk Hik'ihd lvqdi

 یه روزی رفتم که رفتم رو واست خونده بودم
اون زمونم به خدا تو کار دل مونده بودم

یه دل اینجا یه دل اونجا
اشک حسرت توی چشما
من عزیزم راه دوره
دل من سنگ صبوره
زندگی این جوری خواسته
سرنوشتا جور واجوره

دلم آروم نداره دلم آروم نداره
تا می گم غصه نخور
دست به زاری می ذاره


من عزیزم راه دوره


دل من سنگ صبوره
زندگی این جوری خواسته
سرنوشتا جور واجوره

گر چه از جمله عزیزان خودم جدا می شم
باز می رم به سوی او اگر نرم فنا می شم

یه دل اینجا یه دل اونجا
اشک حسرت توی چشما
دل تا بی تاب نشده
اشکا سیلاب نشده
خداحافظ خداحافظ
وقتی دل بد میاره
گریه حاصل نداره
خداحافظ خداحافظ

یه روزی رفتم که رفتم رو واست خونده بودم
اون زمونم به خدا تو کار دل مونده بودم

یه دل اینجا یه دل اونجا
یه دل اینجا یه دل اونجا
یه دل اینجا یه دل اونجا
یه دل اینجا یه دل اونجا



http://www.iransong.com/







برچسب ها دانلود آهنگ یه دل اینجا مرضیه کیفیت عالی دانلود موزیک ویدیو یه دل اینجا مرضیه دانلود آهنگ یه دل اینجا مرضیه سایت ایکس نایس کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه دل اینجا مرضیه متن آهنگ یه دل اینجا مرضیه دانلود آهنگ جدید یه دل اینجا مرضیه کیفیت 320 کد آهنگ جدید یه دل اینجا مرضیه دانلود ترانه یه دل اینجا مرضیه تکست نایس یه دل اینجا مرضیه کد موزیک جدید یه دل اینجا مرضیه کد موزیک یه دل اینجا مرضیه یه دل اینجا مرضیه متن و دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ با لینک مستقیم یه دل اینجا مرضیه تکست آهنگ یه دل اینجا مرضیه Hik' [ndnhd;s khds دانلود آهنگ یه دل اینجا مرضیه فروردین 96 یه دل اینجا مرضیه کیفیت عالی دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید تکست نایس یه دل اینجا مرضیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو