loading...

دانلود موزیک درخواستی

کد آهنگ جدید گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه,دانلود آهنگ با لینک مستقیم گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه ,دانلود ترانه گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه,دانلود آهنگ گمشده (

حسین بازدید : 1837 پنجشنبه 17 فروردین 1396







 آهنگ گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه ljk Hik'ihd lvqdi
» شاعر : تورج نگهبان
» آهنگ ساز : همایون خرم


نیمه شبان تنها
در دل این صحرا
گمشده خود را
می جویم
رفت و
نوای غم ز طنین ترانه من
نشنود
رفت و
کلامی هم دل من دگر از غم او
نسرود
شد سپری عمری
خبر از مَه رفته من نرسید

بین به پیامی هم
گره از دل خسته من نگشود


نیمه شبان تنها
در دل این صحرا
گمشده خود را
می جویم
من که هم آوازم
با سخن سازم
راز جداییها
می گویم
من کیَم آهی
مانده به لبها
آتش عشقی
در دل شبها
راه گریزم
می بندد
خسته و تنها
ماه و ثریا
بر شب تارم
می خندد
رفت و
نوای غم ز طنین ترانه من
نشنود
رفت و
کلامی هم دل من دگر از غم او
نسرود
در خلوت شبها
تنها منم
حیران به راهی
نا پیدا منم
افتاده ای از پا
در راه او
دلداده ای مست و
رسوا منم
بی پروا منم
بی پروا منم






منبع:
http://www.iransong.com
باز نشر:
Www.xni3e.coM








برچسب ها کد آهنگ جدید گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه دانلود آهنگ با لینک مستقیم گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه دانلود ترانه گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه دانلود آهنگ گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه فروردین 96 کد موزیک جدید گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه دانلود آهنگ گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه کیفیت عالی تکست آهنگ گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه تکست نایس گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه دانلود موزیک ویدیو گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه کد موزیک گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه دانلود آهنگ جدید گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه کیفیت 320 متن و دانلود آهنگ جدید متن آهنگ گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه Hik' [ndnhd;s khds کد آهنگ پیشواز ایرانسل گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه دانلود آهنگ جدید تکست نایس گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه کیفیت عالی دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 دانلود آهنگ گمشده (نیمه شبان تنها) مرضیه سایت ایکس نایس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو