loading...

دانلود موزیک درخواستی

آهنگ الهه ناز (بنان) کیفیت عالی,آهنگ الهه ناز (بنان),دانلود آهنگ با لینک مستقیم آهنگ الهه ناز (بنان) ,دانلود آهنگ آهنگ الهه ناز (بنان) فروردین 96 ,کد آهنگ جدید

حسین بازدید : 243 پنجشنبه 17 فروردین 1396



آهنگ الهه ناز (بنان) مرضیه ljk Hik'ihd lvqdi

 بــــاز
ای الهه ی ناز
با دل من بســـاز
کین غم جان گداز
برود ز برم

گــــــر
دل من نیاسود
از گناه تو بود
بیا تا ز سر
گنهت گذرم

بــــاز


می کنم دست یاری به سویت دراز
بیا تا غم خود را با راز و نیاز


ز خاطر ببرم

گــــر
نکند تیر خشمت دلم را هدف
به خدا همچون مرغ پر شور و شعف
به سویت بپرم

آنکه او به غمت دل بندد چون من کیست
ناز تو بیش از این بهر چیست
تو الهه نازی، در بزمم بنشین
من تورا وفادارم، بیا که جز این
نباشد هنرم

این همه بی وفایی ندارد ثمر
به خدا اگر از من نگیری خبر
نیابی اثرم





http://www.iransong.com/







برچسب ها آهنگ الهه ناز (بنان) کیفیت عالی آهنگ الهه ناز (بنان) دانلود آهنگ با لینک مستقیم آهنگ الهه ناز (بنان) دانلود آهنگ آهنگ الهه ناز (بنان) فروردین 96 کد آهنگ جدید آهنگ الهه ناز (بنان) دانلود ترانه آهنگ الهه ناز (بنان) کد موزیک آهنگ الهه ناز (بنان) کد موزیک جدید آهنگ الهه ناز (بنان) متن آهنگ آهنگ الهه ناز (بنان) دانلود موزیک ویدیو آهنگ الهه ناز (بنان) دانلود آهنگ جدید تکست نایس آهنگ الهه ناز (بنان) تکست نایس آهنگ الهه ناز (بنان) متن و دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ آهنگ الهه ناز (بنان) سایت ایکس نایس Hik' [ndnhd;s khds دانلود آهنگ جدید آهنگ الهه ناز (بنان) کیفیت 320 تکست آهنگ آهنگ الهه ناز (بنان) دانلود آهنگ آهنگ الهه ناز (بنان) کیفیت عالی دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل آهنگ الهه ناز (بنان)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو