loading...

دانلود موزیک درخواستی

, دانلود آهنگ من که واسه تو میمردم تو به کی دادی نگاتو , منو ترکم نکن اصلا بی تو من از همه خستم , ریمیکس منو ترکم نکن شهاب مظفری , منو ترکم نکن اصلا ریمیکس ,

حسین بازدید : 67 چهارشنبه 30 خرداد 1397



,    دانلود آهنگ من که واسه تو میمردم تو به کی دادی نگاتو
,    منو ترکم نکن اصلا بی تو من از همه خستم
,    ریمیکس منو ترکم نکن شهاب مظفری
,    منو ترکم نکن اصلا ریمیکس
,    دانلود اهنگ دلم واست تنگ میشه شهاب مظفری
,    دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی عشق من
,    دانلود ریمیکس منو ترکم نکن شهاب مظفری
,    دانلود اهنگ دلم واست تنگ میشه هر روزی که رد میشه
,    دانلود آهنگ سینا شعبانخانی
,   

 

nakaman.ir/53740/دانلود-آهنگ-دختر-دو-رو-از-آرش-دلفان.html

 

 

دانلود آهنگ دختر دو رو از آرش دلفان با لینک مستقیم

متن ترانه دختر 2 رو

لا لا لای لالا لالا

لالای لالای لای لای ..

تا به امروز نشنیدم صدای دور پاتو

من که واسه تو میمیردم تو به کی دادی نگاتو

من که من چشام به نگاه تو تو نگات یه جای دیگست

کی به جز من به نگاهت یه نگاه تازه میبست

حتی یک لحظه دوری از نگاهت مگه میشه

آخه دختر دیگه بس کن داره دل دیوونه میشه

تو خودت بودی که با حیله نشستی توی قلبم

تو دو رویی مثه صید که پا گذاشتی روی قلبم

حتی یک لحظه دوری از نگاهت مگه میشه

آخه دختر دیگه بس کن داره دل دیوونه میشه

تو خودت بودی که با حیله نشستی توی قلبم

تو دو رویی مثه صید که پا گذاشتی روی قلبم

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ من که واسه تو میمردم تو به کی دادی نگاتو منو ترکم نکن اصلا بی تو من از همه خستم ریمیکس منو ترکم نکن شهاب مظفری منو ترکم نکن اصلا ریمیکس دانلود اهنگ دلم واست تنگ میشه شهاب مظفری دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی عشق من دانلود ریمیکس منو ترکم نکن شهاب مظفری دانلود اهنگ دلم واست تنگ میشه هر روزی که رد میشه دانلود آهنگ سینا شعبانخانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو