loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ آوا بهرام من دختر روزای تنهایی,    دانلود آهنگ روزای تنهایی آوا بهرام,    دانلود موزیک ویدیو آوا بهرام من دختر روزای تنهایی,  &n

حسین بازدید : 315 یکشنبه 03 تیر 1397




,    دانلود آهنگ آوا بهرام من دختر روزای تنهایی
,    دانلود آهنگ روزای تنهایی آوا بهرام
,    دانلود موزیک ویدیو آوا بهرام من دختر روزای تنهایی
,    موزیک ویدیو من دختر روزای تنهایی
,    من دختر روزای تنهایی اپارات
,    آهنگ من دخترروزای تنهایی ازآوابهرام
,    متن من دختر روزای تنهایی
,    آهنگ آوا بهرام فاطما گل
,    دانلود آهنگ هر اتفاقی که برام افتاد

X دانلود آهنگ آوا بهرام من دختر روزای تنهایی X دانلود آهنگ روزای تنهایی آوا بهرام X دانلود موزیک ویدیو آوا بهرام من دختر روزای تنهایی X موزیک ویدیو من دختر روزای تنهایی X من دختر روزای تنهایی اپارات X آهنگ من دخترروزای تنهایی ازآوابهرام X متن من دختر روزای تنهایی X آهنگ آوا بهرام فاطما گل X دانلود آهنگ هر اتفاقی که برام افتاد X دانلود آهنگ آوا بهرام فاطما گل X دانلود آهنگهای آوا بهرام X دانلود آهنگ آغوش تو آوا بهرام X دانلود موزیک ویدیو آغوش تو از آوا بهرام X دانلود تیتراژ فاطما گل X دانلود موزیک ویدیو آوا بهرام فاطما گل X دانلود تیتراژ پایانی فاطما گل X دانلود آهنگ ترکی فاطما گل X دانلود آهنگ آوا بهرام دختر روزهای تنهایی X دانلود آهنگ روزهای تنهایی آوا بهرام X دانلوداهنگ دختر روزای تنهایی اوابهرام

من دختر روزای تنهایی با هر عذاب تازه جنگیدم از غصه ی فردا نگو با من روزای از این بدترم دیدم

 

تا مرز وحشت ، تا جنون رفتم از ترس دیوونه شدن کم نیست تو اومدی و من به غیر از تو چیزی به جز تصویر یادم نیست

تو اومدی تا فکر روزای تلخ گذشته از سرم وا شه من ضربه خوردم تا قوی تر شم فردای من میتونه زیباشه … ♫♫♫ هر اتفاقی که برام افتاد شاید دلیل محکمی داره وقتی ورق برگرده میبینی این زندگی به من بدهکاره این زندگی به من بدهکاره..

باید منو باور کنی تا عشق سقف امید و آرزو باشه با مرحم دست تو میتونه زخم عمیق من مداوا شه..

Edit by : texahang

 

http://www.texahang.org/lyrics/9111_%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%aa%db%8c%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%98-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d9%81%d8%a7%d8%b7%d9%85%d8%a7-%da%af%d9%84-%d8%a2%d9%88%d8%a7-%d8%a8%d9%87%d8%b1%d8%a7.html/







برچسب ها دانلود آهنگ آوا بهرام من دختر روزای تنهایی دانلود آهنگ روزای تنهایی آوا بهرام دانلود موزیک ویدیو آوا بهرام من دختر روزای تنهایی موزیک ویدیو من دختر روزای تنهایی من دختر روزای تنهایی اپارات آهنگ من دخترروزای تنهایی ازآوابهرام متن من دختر روزای تنهایی آهنگ آوا بهرام فاطما گل دانلود آهنگ هر اتفاقی که برام افتاد دانلود آهنگ آوا بهرام فاطما گل دانلود آهنگهای آوا بهرام دانلود آهنگ آغوش تو آوا بهرام دانلود موزیک ویدیو آغوش تو از آوا بهرام دانلود تیتراژ فاطما گل دانلود موزیک ویدیو آوا بهرام فاطما گل دانلود تیتراژ پایانی فاطما گل دانلود آهنگ ترکی فاطما گل دانلود آهنگ آوا بهرام دختر روزهای تنهایی دانلود آهنگ روزهای تنهایی آوا بهرام دانلوداهنگ دختر روزای تنهایی اوابهرام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو