loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ وقتی دلم خوش نیست,    دانلود آهنگ باران دلم خوش نیست 320,    دانلود آهنگ دلم خوش نیست باران با لینک مستقیم,    متن آهنگ دلم

حسین بازدید : 89 سه شنبه 12 تیر 1397


,    دانلود اهنگ وقتی دلم خوش نیست
,    دانلود آهنگ باران دلم خوش نیست 320
,    دانلود آهنگ دلم خوش نیست باران با لینک مستقیم
,    متن آهنگ دلم خوش نیست باران
,    باران اهنگ شکسته قلبم
,    دانلود موزیک ویدیو باران دلم خوش نیست
,    دلم خوش نیست غمگینم
,    دانلود رایگان آهنگ جدید باران دلم خوش نیست
,    دانلود آهنگ باران و شهیاد
,   


 

 

http://www.bibakmusic.com/39729/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C%D9%84-%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%AF%D9%87-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%86%D9%85.html

 

متن آهنگ چه کنم از اسماعیل ستوده

مدتیست که خبری از تو ندارم یارم مدتیست حال دلم خوش نیست خرابم یارم

modatist ke khabari az to nadaram yaram modatist hal delam khosh nist kharabam yaram

من با دلتنگی روزایی که نیستی چه کنم

man ba deltanhi rozayi ke nisti che konam

چه کنم با دل بی تابو خرابم چه کنم

che konam ba del bi tabo kharabam che konam

با خودم میگم الان کجاست کی همراشه دل سرگردون و رسوا نکنه تنها شه

ba khodam migam alan kojast ki hamrashe del sargardon o rosva nakone tanha she

ای خدا بهم بگو با حالو روزم چه کنم

ey khoda behem bego ba halo rozam che konam

چه کنم با دل بی تابو خرابم چه کنم

che konam ba del bi tabo kharabam che konam

ی دل میگه برم بهش بگم دار و ندارم منو تنهام نذار هیچوقت که من طاقت ندارم

ye del mige beram behesh begam dar o nadaram mano tanham nazar hichvaght ke man taghat nadaram

ی دل میگه برو فکرشم از سرت بدر کن

ye del mige boro fekresham az saret bedar kon

با تنهاییت بساز از عشق اون دیگه حذر کن

ba tanhayit besaz az eshgh oun dige hazr kon

حالا من موندمو دو راهیه موندنو رفتن چه حرفایی رو که باید بگم برای گفتن

hala man mondamo do rahiye mondano raftan che harfayi ro ke bayad begam baraye goftan

چه بی انصافیه قلبم از این بازی رکب خورد

che bi ensafiye ghalbam az in bazi rakeb khord

نفهمیدم سر چی رابطم با تو بهم خورد

nafahmidam sar chi rabetam ba to beham khord

وقتی فکرت مدام درگیر رویای یکی شه وقتی قلبت به دوری نگاش راضی نمیشه

vaghti fekret modam dargir royaye yeki she vaghti ghalbet be dori negash razi nemishe

وقتی تردید و ترس رفتنش ئنیاتو پر کرد

vaghti tardid o tars raftanesh eniyato por kard

بدون عاشق شدی بدون اون دیگه نمیشه

bedon ashegh shodi bedon oun dige nemishe

بدون عاشق شدی بدون اون دیگه نمیشه مدتیست که خبری از تو ندارم یارم

bedon ashegh shodi bedon oun dige nemishe modatist ke khabari az to nadaram yaram

ترانه آهنگ چه کنم از اسماعیل ستوده

چه بی انصافیه قلبم از این بازی رکب خورد

che bi ensafiye ghalbam az in bazi rakeb khord

نفهمیدم سر چی رابطم با تو بهم خورد

nafahmidam sar chi rabetam ba to beham khord

وقتی فکرت مدام درگیر رویای یکی شه وقتی قلبت به دوری نگاش راضی نمیشه

vaghti fekret modam dargir royaye yeki she vaghti ghalbet be dori negash razi nemishe

وقتی تردید و ترس رفتنش ئنیاتو پر کرد

vaghti tardid o tars raftanesh eniyato por kard

بدون عاشق شدی بدون اون دیگه نمیشه

bedon ashegh shodi bedon oun dige nemishe

بدون عاشق شدی بدون اون دیگه نمیشه مدتیست که خبری از تو ندارم یارم

bedon ashegh shodi bedon oun dige nemishe modatist ke khabari az to nadaram yaram

 







برچسب ها دانلود اهنگ وقتی دلم خوش نیست دانلود آهنگ باران دلم خوش نیست 320 دانلود آهنگ دلم خوش نیست باران با لینک مستقیم متن آهنگ دلم خوش نیست باران باران اهنگ شکسته قلبم دانلود موزیک ویدیو باران دلم خوش نیست دلم خوش نیست غمگینم دانلود رایگان آهنگ جدید باران دلم خوش نیست دانلود آهنگ باران و شهیاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو