loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    اهنگ خاطرات تو تو دلم موندگاره,    دانلود آهنگ تو که میدونستی,    دانلود فول البوم ناصر,    دانلود اهنگ ای کاش نمیرفتی,  &nbs

حسین بازدید : 137 جمعه 15 تیر 1397


,    اهنگ خاطرات تو تو دلم موندگاره
,    دانلود آهنگ تو که میدونستی
,    دانلود فول البوم ناصر
,    دانلود اهنگ ای کاش نمیرفتی
,    دانلود اهنگ رفتی که رفتی
,    دانلود اهنگ بهش بگین بی خبرم
,    ناصر سرد
,    دانلود اهنگ جدید مصطفی فتاحی
,   

http://pop-music.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%86%D8%A7%D8%B5%D8%B1-%D8%B5%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D9%88

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام خاطرات تو

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام خاطرات تو با بالاترین کیفیت

ترانه : تورانداخت ، آهنگ و تنظیم : سل رکورد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید ناصر صدر به نام خاطرات تو :

شب من نداره دیگه بی تو رنگ مهتاب

می بینم تو رو توی خواب

مثل یک خورشید بر من بتاب

خاطرات تو، تو دلم موندگاره خسته ام از زمستون بی بهار

این چشای من هوای گریه داره روزهای خوب و پس بیار

نیستی پیش من دلم بهونه گیره خسته ام از شبای انتظار

نیستی تو شبم ستاره گوشه گیره سر روی شونه هام بذار

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ناصر صدر به نام خاطرات تو

♫♫♫♫♫♫

می خواستم تو رو فقط واسه ی این دل خودخواه

روزای خوشی شو کوتاه

عشق تو، تو دلم یک اشتباست

خاطرات تو، تو دلم موندگاره خسته ام از زمستون بی بهار

این چشای من هوای گریه داره روزهای خوب و پس بیار

نیستی پیش من دلم بهونه گیره خسته ام از شبای انتظار

نیستی تو شبم ستاره گوشه گیره سر روی شونه هام بذار

MP3 – 320

Naser Sadr – Khaterate To

MP3 – 128

Naser Sadr – Khaterate To







برچسب ها اهنگ خاطرات تو تو دلم موندگاره دانلود آهنگ تو که میدونستی دانلود فول البوم ناصر دانلود اهنگ ای کاش نمیرفتی دانلود اهنگ رفتی که رفتی دانلود اهنگ بهش بگین بی خبرم ناصر سرد دانلود اهنگ جدید مصطفی فتاحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو