loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ عشق من منو نشکن فکر من نیستی اصلا,    اهنگ منو نشکن ازناصرصدر,    عشق من منونشکن فکرمن نیستی اصلا نباشی میمیرم,    دانلود ا

حسین بازدید : 133 جمعه 15 تیر 1397




,    دانلود آهنگ عشق من منو نشکن فکر من نیستی اصلا
,    اهنگ منو نشکن ازناصرصدر
,    عشق من منونشکن فکرمن نیستی اصلا نباشی میمیرم
,    دانلود اهنگ صدات کردم
,    دانلود اهنگ بهش بگین بی خبرم
,    دانلود اهنگ های قدیمی ناصرصدر
,    دانلود اهنگ رفتی که رفتی
,    دانلود فول البوم ناصر
,   

دانلود آهنگ ناصر صدر بنام عشق من

دانلود آهنگ بسیار زیبای ناصر صدر به نام عشق من با لینک مستقیم + متن آهنگ و پخش آنلاین

متن آهنگ عشق من ناصر صدر

http://up.bia4music.org/music/94/full/Naser%20Sadr/Naser%20Sadr%20%283%29.jpg

عشق من ، منو نشکن
فکر من نیستی اصلا
نباشی میمیرم، به عشقت اسیرم

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ ناصر صدر بنام عشق من

متن آهنگ عشق من ناصر صدر

چی سرت اومده که تنهام گذاشتی
گوشه گیر شدی و تو خودت شکستی
نگو دل بریدی از این قلب خسته
دلی که یه عمره پای تو نشسته
صدات کردم بمونی پیشم
اگه نباشی آروم نمیشم
صدات کردم بی تو میمیرم
بمون کنارم، نذار بمیرم
عشق من ، منو نشکن
فکر من نیستی اصلا
نباشی میمیرم، به عشقت اسیرم
عشق من ، منو نشکن
فکر من نیستی اصلا
نباشی میمیرم، به عشقت اسیرم
چی سرت اومده که تنهام گذاشتی
گوشه گیر شدی و تو خودت شکستی
نگو دل بریدی از این قلب خسته
دلی که یه عمره پای تو نشسته
صدات کردم بمونی پیشم
اگه نباشی آروم نمیشم
صدات کردم بی تو میمیرم
بمون کنارم، نذار بمیرم
عشق من منو نشکن
فکر من نیستی اصلا
نباشی میمیرم، به عشقت اسیرم
عشق من منو نشکن
فکر من نیستی اصلا
نباشی میمیرم، به عشقت اسیرم

 

http://bia4music.org/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%86%D8%A7%D8%B5%D8%B1-%D8%B5%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D9%85%D9%86/

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ عشق من منو نشکن فکر من نیستی اصلا اهنگ منو نشکن ازناصرصدر عشق من منونشکن فکرمن نیستی اصلا نباشی میمیرم دانلود اهنگ صدات کردم دانلود اهنگ بهش بگین بی خبرم دانلود اهنگ های قدیمی ناصرصدر دانلود اهنگ رفتی که رفتی دانلود فول البوم ناصر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو