loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ احلام,    دانلود آهنگ احلام شیطون,    دانلود آهنگ احلام بهترین,    دانلود آهنگ احلام دل دیوونه,    دانلود آه

حسین بازدید : 97 یکشنبه 17 تیر 1397




,    دانلود آهنگ احلام
,    دانلود آهنگ احلام شیطون
,    دانلود آهنگ احلام بهترین
,    دانلود آهنگ احلام دل دیوونه
,    دانلود آهنگ احلام درگیر
,    دانلود آهنگ احلام ای کاش
,    دانلود آهنگ احلام خواننده ایرانی
,    دانلود اهنگ احلام عربی
,    دانلود اهنگ احلام چی از این بهتر
,   

دانلود آهنگ جدید احلام به نام چی از این بهتر با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ + متن ترانه

((در صورتی که با موبایل در حال مشاهده این صفحه میباشد برای دانلود به پایین صفحه مراجعه کنید))

DOWNLOAD NEW TRACK AHLAM CHI AZ IN BEHTAR

متن  آهنگ جدید احلام به نام چی از این بهتر

شکل همیم هر ثانیه پیش خودم میشی بهتر از این
هر دقیقه مال منی چی بهتر از این
که تو فال منی
شکل همیم اینو دیگه همه میدونن که مال منی
بهترین اتفاق امسال منی
چقدر خوبه که تو همراه منی
دلتو دادی به دلم چی از این بهتر
یه زندگی واست میسازم از این بهتر
میخوام فقط با یکی باشم کی از تو بهتر
دل تو دادی به دلم چی از این بهتر
یه زندگی واست میسازم از این بهتر
این دیوونه واسه ی تو دیدی همرو ول کرد
می‌خوام فقط مال تو باشم کی از تو بهتر ؟ …
دیگه مال من شد همه چی حل شد
خودت دیدی تا اومدی چقدر حالم بهتر شد
دیدی قسمت شد دیدی گفتم تو
آخرش مال منی دیدی آخر شد …
دلتو دادی به دلم چی از این بهتر
یه زندگی واست میسازم از این بهتر
این دیوونه واسه ی تو دیدی همه رو ول کرد
دل تو دادی به دلم چی از این بهتر
یه زندگی واست میسازم از این بهتر
این دیوونه واسه ی تو دیدی همرو ول کرد
می‌خوام فقط مال تو باشم کی از تو بهتر ؟ …

 

http://www.javanmobile.com/music/ahlam-chi-az-in-behtar/








برچسب ها دانلود آهنگ احلام دانلود آهنگ احلام شیطون دانلود آهنگ احلام بهترین دانلود آهنگ احلام دل دیوونه دانلود آهنگ احلام درگیر دانلود آهنگ احلام ای کاش دانلود آهنگ احلام خواننده ایرانی دانلود اهنگ احلام عربی دانلود اهنگ احلام چی از این بهتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو