loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی میکوبه,    دانلود اهنگ های شاد مجید اصلاحی,    دانلود اهنگ میکوبه قلب من برای تو,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی به

حسین بازدید : 109 سه شنبه 19 تیر 1397

,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی میکوبه
,    دانلود اهنگ های شاد مجید اصلاحی
,    دانلود اهنگ میکوبه قلب من برای تو
,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی به تو دل بستم
,    مجید اصلاحی بوم بوم
,    دانلود آهنگ مجید اصلاحی بارون
,    میکوبه مجید اصلاحی
,    اهنگ میکوبه قلبم برای تو
,    اهنگ میکوبه مجید اصلاحی
,   

http://pop-music.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%88%D8%A8%D9%87

 

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی بنام میکوبه

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی بنام میکوبه با بالاترین کیفیت

Download New Music Majid Eslahi – Mikoobe

ترانه : علی ملکی ، آهنگ و تنظیم : مجید اصلاحی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید مجید اصلاحی بنام میکوبه :

میخوام با تو برم به ساحل کنار تو بشم کامل
تو اقیانوس اون چشمات بشم مست و بشم غرق و بشم عاشق
بگیر دستمو تا که آروم بشم نمک گیرتم عاشق کی بشم
مگه میشه از عشق تو خسته شم میمونم کنار تو تا که پیر بشم
میکوبه قلب من برای تو شروع زندگیم با اسم تو
خوبم با تو آرومم من عاشق این عاشقی میمونم
میکوبه قلب من برای تو شروع زندگیم با اسم تو
خوبم با تو آرومم من عاشق این عاشقی میمونم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مجید اصلاحی بنام میکوبه

♫♫♫♫♫♫

تورو دیدم چشام وا شد چه غوغایی تو قلبم شد
برای ما دوتا عاشق یه در تو شهر رویایی دل وا شد
بگیر دستمو تا که آروم بشم نمک گیرتم عاشق کی بشم
مگه میشه از عشق تو خسته شم میمونم کنار تو تا که پیر بشم
میکوبه قلب من برای تو شروع زندگیم با اسم تو
خوبم با تو آرومم من عاشق این عاشقی میمونم
میکوبه قلب من برای تو شروع زندگیم با اسم تو
خوبم با تو آرومم من عاشق این عاشقی میمونم

دانلود با کیفیت 320 - 9.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی بنام میکوبه

دانلود با کیفیت 128 - 4.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی بنام میکوبه







برچسب ها دانلود آهنگ مجید اصلاحی میکوبه دانلود اهنگ های شاد مجید اصلاحی دانلود اهنگ میکوبه قلب من برای تو دانلود آهنگ مجید اصلاحی به تو دل بستم مجید اصلاحی بوم بوم دانلود آهنگ مجید اصلاحی بارون میکوبه مجید اصلاحی اهنگ میکوبه قلبم برای تو اهنگ میکوبه مجید اصلاحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو