loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ سامان آراسته آخه تویی عروس خونم,    دانلود اهنگ سامان اراسته دوست دارم,    دانلود آهنگ خانوم خونم بشی,    دانلود آهنگ تویی

حسین بازدید : 237 جمعه 22 تیر 1397

,    دانلود آهنگ سامان آراسته آخه تویی عروس خونم
,    دانلود اهنگ سامان اراسته دوست دارم
,    دانلود آهنگ خانوم خونم بشی
,    دانلود آهنگ تویی عروس نازم
,    دانلود آهنگ عروس خانوم خونم تو نور آشیونم
,    سامان آراسته امشب شب منه
,    دانلود اهنگ شاد عقد
,    دانلود آهنگ سامان آراسته از این ساعت
,    دانلود آهنگ عروس خانم خونم
,    

http://msbmusic.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3/

 

دانلود آهنگ سامان آراسته بنام عروس

                    دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128 دانلود آهنگ جدید و درخواستی در تلگرام

آموزش دانلود

برای دانلود آهنگ روی لینک دانلود آهنگ راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

 

 

متن آهنگ سامان آراسته بنام عروس

منم همون کسی که دلشو به تو سپرده
یه عمری تنها مونده غصه ی دنیا خورده
برای دیدن تو دلم چه بیقراره
به جز تو که عزیزی هیچکسو دوست نداره
آخه تویی عروس خونم درد و بلات به جونم
خدا کنه همیشه تو قلب تو بمونم
عشقت بسته به جونم تویی یار مهربونم
دنیای من تویی تو قدر تورو می دونم
بدون تو نمیشه می خوام باهات بمونم
تویی تموم دنیام تو ماه آسمونم
همیشه آرزومه داشتن تو عزیزم
بیا تا زندگیمو به پای تو بریزم
آخه تویی عروس خونم درد و بلات به جونم
خدا کنه همیشه تو قلب تو بمونم
عشقت بسته به جونم تویی یار مهربونم
دنیای من تویی تو قدر تورو می دونم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ عروس از سامان آراسته

♫♫♫♫♫♫

منم همون کسی که دلشو به تو سپرده
یه عمری تنها مونده غصه ی دنیا خورده
برای دیدن تو دلم چه بیقراره
به جز تو که عزیزی هیچکسو دوست نداره
آخه تویی عروس خونم درد و بلات به جونم
خدا کنه همیشه تو قلب تو بمونم
عشقت بسته به جونم تویی یار مهربونم
دنیای من تویی تو قدر تورو می دونم
بدون تو نمیشه می خوام باهات بمونم
تویی تموم دنیام تو ماه آسمونم
همیشه آرزومه داشتن تو عزیزم
بیا تا زندگیمو به پای تو بریزم
آخه تویی عروس خونم درد و بلات به جونم
خدا کنه همیشه تو قلب تو بمونم
عشقت بسته به جونم تویی یار مهربونم
دنیای من تویی تو قدر تورو می دونم

 







برچسب ها دانلود آهنگ سامان آراسته عروس دانلود اهنگ سامان اراسته دوست دارم سامان آراسته امشب شب منه دانلود آهنگ خانوم خونم بشی دانلود اهنگ شاد عقد دانلود آهنگ تویی عروس نازم دانلود آهنگ سامان آراسته از این ساعت دانلود آهنگ عروس خانوم خونم تو نور آشیونم دانلود آهنگ سامان آراسته آخه تویی عروس خونم دانلود آهنگ عروس خانم خونم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو