loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ گرفتارم مصطفی فتاحی,    اهنگ مصطفی فتاحی دنیامی,    آهنگ جدید مصطفی فتاحی,    دانلود آهنگ مصطفی فتاحی خدا نمیرسه مرگ من,&nb

حسین بازدید : 149 دوشنبه 25 تیر 1397

,    دانلود اهنگ گرفتارم مصطفی فتاحی
,    اهنگ مصطفی فتاحی دنیامی
,    آهنگ جدید مصطفی فتاحی
,    دانلود آهنگ مصطفی فتاحی خدا نمیرسه مرگ من
,    مصطفی فتاحی گلچین
,    مصطفی فتاحی فول البوم
,    دانلود آهنگ های قدیمی مصطفی فتاحی
,    دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی 96
,    دانلود آهنگ گرفتارم فرشید امین
,   
,   




http://www.jenabmusic.com/71049/music-gereftaram.html

دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی  به نام گرفتارم با لینک مستقیم
دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای مصطفی فتاحی  به نام گرفتارم با کیفیت بالا
Download The New "Mostafa Fattahi " Song "Gereftaram"
از جناب موزیک با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
لینک پرسرعت دانلود آهنگ گرفتارم + پخش آنلاین

 

عکس کاور آهنگ جدید مصطفی فتاحی  به نام گرفتارم عکس جدید مصطفی فتاحی

 

متن آهنگ مصطفی فتاحی گرفتارم

 

گرفتارم گرفتار نگاه تویه دیوونه میخوامت نذا حسرت تو توو دلم بمونه

نمیخوام ی طرفه برمو توو بازی بمونم

بیا تا ترک نخوره دل بی همزبونم

اگه تو هم مثه من دوسم داری بگو که بفهمم بگو که تو هم مثه من عاشقی بدون رفتی توو قلبم

اگه تو هم مثه من دوسم داری بگو که بفهمم

بگو که تو هم مثه من عاشقی بدون رفتی توو قلبم

بگو هستی بگو تا که دلم آروم بگیره توو کنج سینه بگو آره بگو آره که چشام جز تو کسی رو نمیبینه

تورو داشتن یعنی دل هر کسی رو بغیر من تو زدی شکستی

تورو داشتن یعنی همه چی تمومه واسه دل منو تو مال من هستی

اگه تو هم مثه من دوسم داری بگو که بفهمم بگو که تو هم مثه من عاشقی بدون رفتی توو قلبم

اگه تو هم مثه من دوسم داری بگو که بفهمم

بگو که تو هم مثه من عاشقی بدون رفتی توو قلبم

اگه تو هم مثه من دوسم داری بگو که بفهمم بگو که تو هم مثه من عاشقی بدون رفتی توو قلبم

اگه تو هم مثه من دوسم داری بگو که بفهمم

بگو که تو هم مثه من عاشقی بدون رفتی توو قلبم

 

رمضان

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ گرفتارم مصطفی فتاحی اهنگ مصطفی فتاحی دنیامی آهنگ جدید مصطفی فتاحی دانلود آهنگ مصطفی فتاحی خدا نمیرسه مرگ من مصطفی فتاحی گلچین مصطفی فتاحی فول البوم دانلود آهنگ های قدیمی مصطفی فتاحی دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی 96 دانلود آهنگ گرفتارم فرشید امین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو