loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ شاید,    دانلود اهنگ بابک جهانبخش جاذبه,    متن شاید بابک جهانبخش,    شاید اون یکی دیگرو دوست داره,    موزیک

حسین بازدید : 117 سه شنبه 26 تیر 1397



,    دانلود اهنگ شاید
,    دانلود اهنگ بابک جهانبخش جاذبه
,    متن شاید بابک جهانبخش
,    شاید اون یکی دیگرو دوست داره
,    موزیک ویدیو بابک جهانبخش شاید
,    بابک جهانبخش میترسم
,    دانلود آهنگ پاییز بابک جهانبخش
,    دانلود آهنگ شاید دیگه نتونی بابک جهانبخش
,    آهنگ هرگز بابک جهانبخش

http://nicmusic.net/1395/01/jahanbakhsh-called-movazeb-khodet-baash/

Download Music By Babak Jahanbakhsh Called Movazeb Khodet Baash

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام مواظب خودت باش با کیفیت بالا

 

2016-03-28_143439

دانلود در ادامه مطلب

 

 

متن آهنگ بابک جهانبخش به نام مواظب خودت باش

 

مواظب خودت باش خیلی غریب دنیا

شاید به حکم تقدیر بی من بمونی تنها

شاید واسه همیشه تنها بشی عزیزم

یا اینکه دل خسته از دنیا بشی عزیزم

بی من با من اما مواظب خودت باش

نشکنه بغض چشمات نزار بریزه اشکاش

شاید دیگه نتونی تکیه کنی به شونم

شاید دیگه نتونم کنار تو بمونم

کنار تو بمونم کنار تو بمونم

♫♫♫

بی من با من اما مواظب خودت باش

نشکنه بغض چشمات نزار بریزه اشکاش

مواظب خودت باش خیلی غریب دنیا

شاید به حکم تقدیر بی من بمونی تنها

شاید واسه همیشه تنها بشی عزیزم

یا اینکه دل خسته از دنیا بشی عزیزم

بی من با من اما مواظب خودت باش

نشکنه بغض چشمات نزار بریزه اشکاش

بی من با من اما مواظب خودت باش

نشکنه بغض چشمات نزار بریزه اشکاش

بی من با من اما

 

رمضان

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ شاید دانلود اهنگ بابک جهانبخش جاذبه متن شاید بابک جهانبخش شاید اون یکی دیگرو دوست داره موزیک ویدیو بابک جهانبخش شاید بابک جهانبخش میترسم دانلود آهنگ پاییز بابک جهانبخش دانلود آهنگ شاید دیگه نتونی بابک جهانبخش آهنگ هرگز بابک جهانبخش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو