loading...

دانلود موزیک درخواستی

 الف میگم ابروت کمونهای کمون ابروی منب میگم بالات بلندهای گل خوشبوی منت تو را میخوام عزیزم تا برام تاتی کنیث ثواب گر لباتو با لبام قاطی کنیجیم جوابم را ندادیچ چراح حامی خواتم خودم میخوام تو را دا

حسین بازدید : 75 جمعه 29 تیر 1397

 الف میگم ابروت کمونهای کمون ابروی من
ب میگم بالات بلندهای گل خوشبوی من
ت تو را میخوام عزیزم تا برام تاتی کنی
ث ثواب گر لباتو با لبام قاطی کنی

جیم جوابم را ندادی
چ چرا
ح حامی خواتم خودم میخوام تو را


دال دلم پیش دلت باشد گرو


ذال ذلیلت گشتم از پیشم نرو
دال و ذال و رروسری قشنگ داری
ز و ز و زز حال من خبر داری
سین میخوام بگم سمن بری سمن بری
شین میخوام بگم شیرین لبی و شکری

صاد و ضاد و طین و ظین و عین و غین و ف و قاف و کاف و گاف و لام و میم 
لم بده برام رو صندلی رو صندلی
نون نیگات کنم چرا که خیلی خوشگلی
ی یواش بیا بخون برام الف ب رو
دیدی که برات الف رو خوندم تا یرو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو