loading...

دانلود موزیک درخواستی

 الهی الهی غم ها با یاد تو سرور استالهی الهی شادی بی یاد تو غرور استالهی الهی سعادتی در دنیا دهکه قیامت دور استالهی الهی غم ها با یاد تو سرور استالهی الهی شادی بی یاد تو غرور استالهی الهی سعادتی

حسین بازدید : 121 جمعه 29 تیر 1397

 الهی الهی غم ها با یاد تو سرور است
الهی الهی شادی بی یاد تو غرور است
الهی الهی سعادتی در دنیا ده
که قیامت دور است

الهی الهی غم ها با یاد تو سرور است
الهی الهی شادی بی یاد تو غرور است
الهی الهی سعادتی در دنیا ده
که قیامت دور است



الهی الهی الهی
الهی الهی الهی
الهی الهی الهی
الهی الهی الهی


یا رب ز شراب عشق سرمستم کن
یکباره به بند عشق پابستم کن
از هر چه ز عشق خود تهی دستم کن
در عشق خودت نیست کن و هستم کن

الهی الهی الهی
الهی الهی الهی
الهی الهی الهی
الهی الهی الهی

پیوسته دلم دم از هوای تو زند
جان در تن من نفس برای تو زند
پیوسته دلم دم از هوای تو زند
جان در تن من نفس برای تو زند
گر بر سر خاک من گیاهی روید
از هر برگش بوی وفای تو زند
گر بر سر خاک من گیاهی روید
از هر برگش بوی وفای تو زند

الهی الهی الهی
الهی الهی الهی
الهی الهی الهی
الهی الهی الهی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو