loading...

دانلود موزیک درخواستی

عشق کدوم غریبه یهو به جونت افتادچی شد که خیلی ساده عشقمو بردی از یادقلبو بی تفاوت له کردی زیر پاهاتگول نگاتو خوردم یا که فریب حرفاتیا که فریب حرفاتآهای خبر نداری دلم داره می میرههمدم بی کسی ها تو بی ک

حسین بازدید : 63 شنبه 30 تیر 1397

عشق کدوم غریبه یهو به جونت افتاد
چی شد که خیلی ساده عشقمو بردی از یاد
قلبو بی تفاوت له کردی زیر پاهات
گول نگاتو خوردم یا که فریب حرفات
یا که فریب حرفات

آهای خبر نداری دلم داره می میره
همدم بی کسی ها تو بی کسی اسیره
بهش بگین هنوزم جاش خالیه تو خونم
بگین هنوز داد می زنم برگرد دردت به جونم


بیا بلات به جونم


آهای خبر نداری دلم داره می میره
همدم بی کسی ها تو بی کسی اسیره
بهش بگین هنوزم جاش خالیه تو خونم
بگین هنوز داد می زنم برگرد دردت به جونم
بیا بلات به جونم

رفتی از اینجا اما بدون نرفتی از یاد
ندیدی وقتی رفتی واست کی دست تکون داد
هر کی منو می بینه فکر می کنه دیوونم
دیوونه ی تو هستم درد و بلات به جونم
درد و بلات به جونم

دلت چه جوری اومد بگذری خیلی ساده
تنهاش گذاشتی اما دل به کسی نداده
آخه هیچ ازخودت می پرسی عاقبتم چی میشه
نه زنده ام نه مرده زنده به گور همیشه
زنده به گور همیشه

آهای خبر نداری دلم داره می میره
همدم بی کسی ها تو بی کسی اسیره
بهش بگین هنوزم جاش خالیه تو خونم
بگین هنوز داد می زنم برگرد دردت به جونم
بیا بلات به جونم

{chorus}
آهای خبر نداری دلم داره می میره
همدم بی کسی ها تو بی کسی اسیره
بهش بگین هنوزم جاش خالیه تو خونم
بگین هنوز داد می زنم برگرد دردت به جونم
بیا بلات به جونم


حال می کنی!!!!!!!


آهای خبر نداری دلم داره می میره
همدم بی کسی ها تو بی کسی اسیره
بهش بگین هنوزم جاش خالیه تو خونم
بگین هنوز داد می زنم برگرد دردت به جونم
بیا بلات به جونم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو