loading...

دانلود موزیک درخواستی

کاشکی اشکامو نمیدیدی / دردی که هرگز نفهمیدیرویای شیرینم / خواب تو میبینم / کاشکی برگردیتا فهمیدی عاشقم رفتی / تو چیزی از عشق نمیفهمیبا اینکه میدونم / پای تو میمونم / کاشکی برگردیبا اینکه گریه درمون تن

حسین بازدید : 207 دوشنبه 01 مرداد 1397

کاشکی اشکامو نمیدیدی / دردی که هرگز نفهمیدی
رویای شیرینم / خواب تو میبینم / کاشکی برگردی

تا فهمیدی عاشقم رفتی / تو چیزی از عشق نمیفهمی
با اینکه میدونم / پای تو میمونم / کاشکی برگردی

با اینکه گریه درمون تنهاییم نشد / من عشق و باورش کردن
وقتی هرجا یاد تو با من بود / به این احساس پاکم تکیه می کردم



تنهای تنها چشم به راه تو میمونم / تا هستم از تو میخونم
رفتی از امروز و فردا تنهای تنهام / بدون تا زنده ام عاشقت میمونم

از تنهایی هام گریزونم / درد تنهایی رو میدنم
با اینکه میدونم / پای تو میمونم / کاشکی برگردی

راه برگشتی نمیبینم / داغ عشقت مونده تو سینم
رویای شیرینم / خواب تو میبینم / کاشکی برگردی



با اینکه گریه درمون تنهاییم نشد / من عشق و باورش کردن
وقتی هرجا یاد تو با من بود / به این احساس پاکم تکیه می کردم

تنهای تنها چشم به راه تو میمونم / تا هستم از تو میخونم
رفتی از امروز و فردا تنهای تنهام / بدون تا زنده ام عاشقت میمونم


      







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو