loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ برف از صدف,    دانلود تمام اهنگ های صدف,    دانلود اهنگ صدف بهت نمیاد,    دانلود اهنگ صدف اخرش رفت,    دانلو

حسین بازدید : 551 چهارشنبه 03 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ برف از صدف
,    دانلود تمام اهنگ های صدف
,    دانلود اهنگ صدف بهت نمیاد
,    دانلود اهنگ صدف اخرش رفت
,    دانلود اهنگ صدف دختر دریا
,    دانلود اهنگ جدید صدف اخرش رفت
,    دانلود اهنگ صدف خانوم
,    دانلود اهنگ به نام صدف
,    دانلود اهنگ های صدف و امین گویا
,   

,   

متن آهنگ برف از صدف :

 

نه حسی بین ما مونده نه حرفی

بهار من با تو کم کم شد برفی

نمیخواستی منو همونجوری که هستم

نفهمیدی از تو قلبم ساده شکستم

چقدر بخاطرت چشمامو بستم رو آرزوهام

حالا ازت تنها فقط تنهایی میخوام

منو دور کردی از اونی که بودم

آرامشم کنار تو رفت از وجودم

تو که نمیدونی یه دنیا یه دردم

تنهام بذار میخوام به خودم برگردم

برگردم

نمیشناسی منو تقصیر من نیست

دلت راحت میره درگیر من نیست

برای هردومون این آخر راهه

رسیدم به حسی که این عشق اشتباهه

چقدر بخاطرت چشمامو بستم رو آرزوهام

حالا ازت تنها فقط تنهایی میخوام

منو دور کردی از اونی که بودم

آرامشم کنار تو رفت از وجودم

تو که نمیدونی یه دنیا یه دردم

تنهام بذار میخوام به خودم برگردم

برگردم

نه حسی بین ما مونده نه حرفی

بهار من با تو کم کم شد برفی

نمیخواستی منو همونجوری که هستم

نفهمیدی از تو قلبم ساده شکستم

چقدر بخاطرت چشمامو بستم رو آرزوهام

حالا ازت تنها فقط تنهایی میخوام

منو دور کردی از اونی که بودم

آرامشم کنار تو رفت از وجودم

تو که نمیدونی یه دنیا یه دردم

تنهام بذار میخوام به خودم برگردم

برگردم

نمیشناسی منو تقصیر من نیست

دلت راحت میره درگیر من نیست

برای هردومون این آخر راهه

رسیدم به حسی که این عشق اشتباهه

چقدر بخاطرت چشمامو بستم رو آرزوهام

حالا ازت تنها فقط تنهایی میخوام

منو دور کردی از اونی که بودم

آرامشم کنار تو رفت از وجودم

تو که نمیدونی یه دنیا یه دردم

تنهام بذار میخوام به خودم برگردم

برگردم

http://musictrack.ir/5853_%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B5%D8%AF%D9%81-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D9%81-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88.html







برچسب ها دانلود آهنگ برف از صدف دانلود تمام اهنگ های صدف دانلود اهنگ صدف بهت نمیاد دانلود اهنگ صدف اخرش رفت دانلود اهنگ صدف دختر دریا دانلود اهنگ جدید صدف اخرش رفت دانلود اهنگ صدف خانوم دانلود اهنگ به نام صدف دانلود اهنگ های صدف و امین گویا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو