loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود اهنگ کاش میدونستی دوست دارم,    ای کاش میدونستی چقدر دوست دارم,    کاش میدونستی چقدر برام عزیزی,    کاش میفهمیدی عاشقتم, &n

حسین بازدید : 545 پنجشنبه 04 مرداد 1397



,    دانلود اهنگ کاش میدونستی دوست دارم
,    ای کاش میدونستی چقدر دوست دارم
,    کاش میدونستی چقدر برام عزیزی
,    کاش میفهمیدی عاشقتم
,    دانلود اهنگ کاش میفهمیدی از رضا مریدی
,    کاش میفهمید دوسش دارم
,    کاش میفهمیدی چقدر دلتنگتم
,   

http://www.texahang.org/lyrics/13524_%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B4-%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%88%D9%86%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%B9%D9%84%DB%8C.html/

 

کاش میفهمیدی چقدر دوست دارم
کاش میدونستی همه دردامو
کاش میدونستی چقدر دلواپسم
که تو تنها بذاری فردامو

 

یه سواله که داره می کشتم
یعنی تا آخر راه باهام میای
نکنه بعد یه مدت بگی نه
نکنه عشق منو دیگه نخوای

اینا تو فکر منه حرف تو نیست
تو که تقصیری نداری میدونم
شاید از دوست داشتن زیادیه
که دارم هی خودمو می ترسونم

اینا فکرای منه حرف تو نیست
تو که دوست نداری از من دور شی
همه ترسم از اینه که یه روز
تو نخوای بری ولی مجبور شی

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ کاش میدونستی دوست دارم ای کاش میدونستی چقدر دوست دارم کاش میدونستی چقدر برام عزیزی کاش میفهمیدی عاشقتم دانلود اهنگ کاش میفهمیدی از رضا مریدی کاش میفهمید دوسش دارم کاش میفهمیدی چقدر دلتنگتم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو