loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن اهنگ فریان خط سیاه,    دانلود اهنگ حبیب خط سیاه,    دانلود آهنگ دستای باد از حبیب,    دانلود آهنگ دستای باد حبیب محبیان,  

حسین بازدید : 805 دوشنبه 15 مرداد 1397


,    متن اهنگ فریان خط سیاه
,    دانلود اهنگ حبیب خط سیاه
,    دانلود آهنگ دستای باد از حبیب
,    دانلود آهنگ دستای باد حبیب محبیان
,    دانلود آهنگ حبیب ای که تو گفتی به اسم من کسیو نداری
,    دانلود آهنگ حبیب چی خیال کردی منو ول کردی
,    دانلود اهنگ حبیب بنام دستای باد
,    آهنگ دیگه آدم شدی از حبیب
,    دانلود آهنگ خط سیاه از فریان 320
,   

متن آهنگ "فریان" به نام "خط سیاه"

ای که تو گفتی به اسم من کسی رو نداری
دیگه آدم شدی و به من نیازی نداری
فکر نکن دنیا همینطور میمونه به کام تو
من که رفتم خط زدم خط سیاه رو نام تو

چی خیال کردی منو ول کردی تو دستای باد
چطوری دلت اومد عشق مون رو بردی ز یاد
مگه تو بویی نبردی از مرام و معرفت
رفتی و منو فروختی به غریبه عاقبت

میخوام این فکر تو رو از تو سرم بیرون کنم
خونه ای که ساخته بودیم توی دل ویرون کنم
میدونم یه روز میشه میای سر حرف های من
اما اون روز دیگه دیره تو دیگه مردی واسه من

چی خیال کردی منو ول کردی تو دستای باد
چطوری دلت اومد عشق مون رو بردی ز یاد
مگه تو بویی نبردی از مرام و معرفت
رفتی و منو فروختی به غریبه عاقبت

http://naslemusic.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D8%B7-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%87.html







برچسب ها متن اهنگ فریان خط سیاه دانلود اهنگ حبیب خط سیاه دانلود آهنگ دستای باد از حبیب دانلود آهنگ دستای باد حبیب محبیان دانلود آهنگ حبیب ای که تو گفتی به اسم من کسیو نداری دانلود آهنگ حبیب چی خیال کردی منو ول کردی دانلود اهنگ حبیب بنام دستای باد آهنگ دیگه آدم شدی از حبیب دانلود آهنگ خط سیاه از فریان 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو