loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ توی دلم بهار عشق جوونه,    دانلود آهنگ عاشقم سوزان روشن,    دانلود آهنگ عاشق و رام منه,    اهنگ عاشق و رام منه سوزان روشن,&

حسین بازدید : 223 سه شنبه 16 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ توی دلم بهار عشق جوونه
,    دانلود آهنگ عاشقم سوزان روشن
,    دانلود آهنگ عاشق و رام منه
,    اهنگ عاشق و رام منه سوزان روشن
,    دانلود اهنگ عاشق عاشقم من از سوزان روشن
,    دانلود آلبوم شاهزاده عشق از سوزان روشن
,    سوزان روشن عاشق و رام منه
,    دانلود آهنگ سوزان روشن عاشق و رام منه
,    دانلود آهنگ سوزان عاشقو رام منه
,   

http://nakaman.net/53422/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%86%D9%87-%D9%87%D9%85%D9%88%D9%86-%DA%A9%D9%87-%D8%AA%D9%88-%D8%AF%D8%A7.html

 

دانلود آهنگ قدیمی عاشق و رام منه همون که تو دام منه – عاشقم

متن ترانه

عاشق و رام منه همون که تو دام منه
عاشق و رام منه کبوتر بام منهبا نگاش داد میزنه دلش خریدار منه
تا براش ناز میکنم بفکر ازار منه
عاشقه عاشقه عاشقه
عاشق و رام منه همون که تو دام منه
عاشق و رام منه کبوتر بام منه
مال منی مال من
عشق منی عشق من
توی دلم بهارش جوونه
باز میبینم عاشقمو دیونه
بهش میگم قلب تو مهربونه
کاشکی همیشه مهربون بمونه سوزان روشن 
بهش میگم تو عاشقی حسودم
وای اگه اتیش بزنی وجودم
بمن میگه تو دام تو شکارم
یه عاشقم راه فرار ندارم
عاشقه عاشقه عاشقه
عاشقه عاشقه عاشقه
عاشق و رام منه همون که تو دام منه
عاشق و رام منه کبوتر بام منه
با نگاش داد میزنه دلش خریدار منه سوزان روشن
عاشقو رام منه همون که تو دام منه
عاشق و رام منه کبوتر بام منه
عاشق و رام منه همون که تو دام منه سوزان روشن
عاشق و رام منه کبوتر بام منه 

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ توی دلم بهار عشق جوونه دانلود آهنگ عاشقم سوزان روشن دانلود آهنگ عاشق و رام منه اهنگ عاشق و رام منه سوزان روشن دانلود اهنگ عاشق عاشقم من از سوزان روشن دانلود آلبوم شاهزاده عشق از سوزان روشن سوزان روشن عاشق و رام منه دانلود آهنگ سوزان روشن عاشق و رام منه دانلود آهنگ سوزان عاشقو رام منه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو