loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ توی دلم حک شده اون چشاتو,    دانلود اهنگ کوک حالم,    دانلود اهنگ حک شده اون چشاتو,    دانلود اهنگ کوکه حالم,  &n

حسین بازدید : 107 سه شنبه 16 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ توی دلم حک شده اون چشاتو
,    دانلود اهنگ کوک حالم
,    دانلود اهنگ حک شده اون چشاتو
,    دانلود اهنگ کوکه حالم
,    دانلود اهنگ سینا درخشنده کوک حالم
,    اینجوری که من دلمو دادم برا تو
,    دانلود اهنگ سینا درخشنده کوکه حالم
,    ریمیکس کوکه حالم
,    اهنگ کوکه حالم از سینا درخشنده
,   

http://pardismusic.me/36812/sina-derakhshande-kooke-halam.php

متن آهنگ کوک حالم سینا درخشنده

 

اینجوری که من آخه دلمو دادم براتو

اینجوری دلم داره هی میکنه هواتو

عاشقت شدم کسیم نمیاد به جاتو

توی دل من آخه هک شده اون چشاتو

چه کوک حالم اخه عشق تو دست و بالم

دل تو رو میخوام میگن شده خوش به حالم

عشق شوخی که ندارم شوخی سرش نمیشه

جوری تو رو میخوام هیشکی باورش نمیشه

چه کوک حالم اخه عشق تو دست و بالم

دل تو رو میخوام میگن شده خوش به حالم

عشق شوخی که ندارم شوخی سرش نمیشه

جوری تو رو میخوام هیشکی باورش نمیشه

مگه هرکی هرچی تو فقط دلبر منی

دستی دستی دیدی اومدی دل ببری

خواستی واسم آخه میدونم از همه سری

چه کوک حالم اخه عشق تو دست و بالم

دل تو رو میخوام میگن شده خوش به حالم

عشق شوخی که ندارم شوخی سرش نمیشه

جوری تو رو میخوام هیشکی باورش نمیشه

چه کوک حالم اخه عشق تو دست و بالم

دل تو رو میخوام میگن شده خوش به حالم

عشق شوخی که ندارم شوخی سرش نمیشه

جوری تو رو میخوام هیشکی باورش نمیشه

 

پخش‌کننده صوت

 
00:00
 
00:00

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ توی دلم حک شده اون چشاتو دانلود اهنگ کوک حالم دانلود اهنگ حک شده اون چشاتو دانلود اهنگ کوکه حالم دانلود اهنگ سینا درخشنده کوک حالم اینجوری که من دلمو دادم برا تو دانلود اهنگ سینا درخشنده کوکه حالم ریمیکس کوکه حالم اهنگ کوکه حالم از سینا درخشنده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو