loading...

دانلود موزیک درخواستی

 بر تو آن خاطره آسوده سوگند بر تو ای چشم گنه آلوده سوگند بر آن لبخند جادویی بر آن سیمای روشن که از چشم تو افتاده آتش بر هستی من آه آتش بر هستی منعمری هر شب در رهگذار

حسین بازدید : 59 چهارشنبه 17 مرداد 1397

 بر تو آن خاطره آسوده سوگند 
بر تو ای چشم گنه آلوده سوگند 
بر آن لبخند جادویی 
بر آن سیمای روشن 
که از چشم تو افتاده آتش 
بر هستی من 
آه آتش بر هستی من
عمری هر شب در رهگذارم


ماندم چشم انتظارم 
شاید یک شب بیایی 
دردا تنهای تنها بگذشته بی تو 
شبها درحسرت وجدایی
عاشقی گم کرده ره بی آشیانم


مانده بر جا آتشی از کاروانم 
زین پس محزون و خاموشم 
عشقت خاکسترم کرد 
در دست باد پاییزی نشکفته پرپرم کرد
آه نشکفته پرپرم کرد
بر تو آن خاطره آسوده سوگند 
بر تو ای چشم گنه آلوده سوگند 
بر آن لبخند جادویی 
بر آن سیمای روشن 
که از چشم تو افتاده آتش 
بر هستی من 
آه آتش بر هستی من
عمری هر شب در رهگذارم 
ماندم چشم انتظارم 
شاید یک شب بیایی 
دردا تنهای تنها بگذشته بی تو 
شبها درحسرت وجدایی
عاشقی گم کرده ره بی آشیانم 
مانده بر جا آتشی از کاروانم 
زین پس محزون و خاموشم 
عشقت خاکسترم کرد 
در دست باد پاییزی نشکفته پرپرم کرد
آه نشکفته پرپرم کرد







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو