loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    ,    دانلود آهنگ دیدی گفتم دل من با گیتار,    دانلود اهنگ تو واسم مثل گلی من واسه تو خاک تنم,    دانلود آهنگ دیدی گ

حسین بازدید : 133 جمعه 19 مرداد 1397


,   
,   
,    دانلود آهنگ دیدی گفتم دل من با گیتار
,    دانلود اهنگ تو واسم مثل گلی من واسه تو خاک تنم
,    دانلود آهنگ دیدی گفتم سامان
,    دانلود اهنگ دیدی گفتم عشق تو خون تو رگ های تنم
,    دانلود آهنگ دیدی گفتم سامان 320
,    دانلود آهنگ دیدی گفتم فرشید امین 320
,    دانلود آهنگ دیدی گفتم فرشید امین با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ های سامان
,   

http://nakaman.net/25456/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%DA%AF%D9%81%D8%AA%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86.html

متن آهنگ

دیدی گفتم عشق تو خونه تو رگهای تنم
تو واسم مثل گلی من واسه تو خاک تنم
تو واسم مثل گلی من واسه تو خاک تنم

 

دیدی گفتم عشق تو خونه تو رگهای تنم
تو واسم مثل گلی من واسه تو خاک تنم
تو واسم مثل گلی من واسه تو خاک تنم

دیدی گفتم دل من بدون چشمات می میره
آسمون ستاره هاش رو بی تو از من می گیره
آسمون ستاره هاش رو بی تو از من می گیره

 

دیدی گفتم نباشی خورشید خانوم درنمیاد
به جز ابرهای سیاه هیچکی سراغم نمیاد
به خدا عاشقتم عاشقی حاشا نداره
همه عالم بدونند دل دیگه پروا نداره
همه عالم بدونند دل دیگه پروا نداره

دانلود آهنگ دیدی گفتم از سامان

بذار تا نفس دارم توی چشات نگاه کنم
اسمتو عاشقونه تا جون دارم صدا کنم
به خدا عاشقتم عاشقی حاشا نداره
همه عالم بدونند دل دیگه پروا نداره
همه عالم بدونند دل دیگه پروا نداره

 

بذار تا نفس دارم توی چشات نگاه کنم
اسمتو عاشقونه تا جون دارم صدا کنم
به خدا عاشقتم عاشقی حاشا نداره
همه عالم بدونند دل دیگه پروا نداره
همه عالم بدونند دل دیگه پروا نداره

دیدی گفتم عشق تو خونه تو رگهای تنم
تو واسم مثل گلی من واسه تو خاک تنم
تو واسم مثل گلی من واسه تو خاک تنم

دیدی گفتم دل من بدون چشمات می میره
آسمون ستاره هاش رو بی تو از من می گیره
آسمون ستاره هاش رو بی تو از من می گیره

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ دیدی گفتم دل من با گیتار دانلود اهنگ تو واسم مثل گلی من واسه تو خاک تنم دانلود آهنگ دیدی گفتم سامان دانلود اهنگ دیدی گفتم عشق تو خون تو رگ های تنم دانلود آهنگ دیدی گفتم سامان 320 دانلود آهنگ دیدی گفتم فرشید امین 320 دانلود آهنگ دیدی گفتم فرشید امین با لینک مستقیم دانلود آهنگ های سامان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو