loading...

دانلود موزیک درخواستی

آهنگ عروسک دانیال آلبوم گل مریم دانلود موزیک ویدیو عروسکدارم میشم دیوونه تمی خوام عاشقت بشم دیوونه ی نگات بشموقتی می خندی می خوام عاشق خنده هات بشمدوست دارم تا ته دنیا توی قلبم بمونیبدجوری د

حسین بازدید : 67 شنبه 20 مرداد 1397

آهنگ عروسک دانیال
 
آلبوم گل مریم

 
دانلود موزیک ویدیو عروسک
دارم میشم دیوونه ت

می خوام عاشقت بشم دیوونه ی نگات بشم
وقتی می خندی می خوام عاشق خنده هات بشم
دوست دارم تا ته دنیا توی قلبم بمونی
بدجوری دل می بری بس که تو شیرین زبونی

دارم میشم دیوونه ت تو برام یه دونه ای
تو عشق و مهربونی به خدا نمونه ای
تو دیگه تا نداری واسه دل دیوونم تکی
انقده نازی همه فکر می کنن عروسکی
دارم میشم دیوونه ت تو برام یه دونه ای
تو عشق و مهربونی به خدا نمونه ای


تو دیگه تا نداری واسه دل دیوونم تکی
اینقده نازی همه فکر می کنن عروسکی


همه می دونن دیگه مثل تو پیدا نمیشه
آخه هیچکی مث تو اینقده زیبا نمیشه
کار تو دلبریه هزارتا دیوونه داری
تو آتیش پاره ی خوشگلایی کم نمیاری

دارم میشم دیوونه ت تو برام یه دونه ای
تو عشق و مهربونی به خدا نمونه ای
تو دیگه تا نداری واسه دل دیوونم تکی
انقده نازی همه فکر می کنن عروسکی
دارم میشم دیوونه ت تو برام یه دونه ای
تو عشق و مهربونی به خدا نمونه ای
تو دیگه تا نداری واسه دل دیوونم تکی
انقده نازی همه فکر می کنن عروسکی

ببخشید الان بیس ساله که می خواب برم خواستگاری خانوم میگه نه 
خوب قلبمو بچسبونم به قلبش با چسب دوقلو میگه نه
میرم سر کوچه شون محلشون و پس کوچه شون یواشی
که مامانش و باباش و زن داداش و داداشاش نبینن







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو