loading...

دانلود موزیک درخواستی

خاکم نکنید خاکم نکنید بزارید اونم برسه...............خاکم نکنید بزارید اونم برسهبزاری اونو ببینم وقتی به حرفم میرسهخاکم نکنید هنوزعشقمو ندیدم این همه آماده شدم یه کفن دورم کشیدنتاوت منو بزارید او

حسین بازدید : 232 دوشنبه 22 مرداد 1397

خاکم نکنید 

خاکم نکنید بزارید اونم برسه

...............

خاکم نکنید بزارید اونم برسه

بزاری اونو ببینم وقتی به حرفم میرسه

خاکم نکنید هنوزعشقمو ندیدم این همه آماده شدم یه کفن دورم کشیدن


تاوت منو بزارید اونم بگیره حس کنم عاشقمه وقتی که گریش میگیره 

اشکای اونو کی به جای من کن پاک خداحافظ عشقم که منو بردن زیر خاک

خاکم نکنید بزارید اونم ببینه (ببینه) پیکره آشفتی من میرم از روی زمینه


خاکم نکنید بهش بگین حالا که مردم تو این جشن خشک و خالی اونو به خودا سپردم 

اونو به خودا سپردم

بعد رفتن من دو سه روز تنهاش نزارید روی سنگ قبرم آینه و شمدون بزارید

 می بینید چی شد عشق ما با تو عاشق تو مرده .. مجید خراطها







برچسب ها دانلود آهنگ مجید خراطها خاکم نکنید کیفیت 320 دانلود آهنگ مجید خراطها خاکم نکنید رمیکس Remix متن آهنگ مجید خراطها خاکم نکنید کد آهنگ پیشواز همراه اول مجید خراطها خاکم نکنید دانلود آهنگ مجید خراطها خاکم نکنید کد آوای انتظار همراه اول مجید خراطها خاکم نکنید کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجید خراطها خاکم نکنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو