loading...

دانلود موزیک درخواستی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل سعید مدرس تبانی,دانلود آهنگ سعید مدرس تبانی کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول سعید مدرس تبانی,دانلود آهنگ سعید مدرس تبانی,کد آوای انتظار همراه اول سعید مدرس تبانی,دانلود آهنگ س

حسین بازدید : 99 پنجشنبه 25 مرداد 1397

کد آهنگ پیشواز ایرانسل سعید مدرس تبانی,دانلود آهنگ سعید مدرس تبانی کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول سعید مدرس تبانی,دانلود آهنگ سعید مدرس تبانی,کد آوای انتظار همراه اول سعید مدرس تبانی,دانلود آهنگ سعید مدرس تبانی رمیکس Remix,متن آهنگ سعید مدرس تبانی,

http://www.texahang.org/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B3/

 

متن آهنگ تبانی از سعید مدرس

Lyrics New Music Saeed Modarres Tabani download text music

همراه با دانلود آهنگ جدید تبانی از سعید مدرس

♪♫♪

با من تبانی کن همدست شو همدست
با اینکه بین ما راهای دوری هست
وقتشه قلبت با حرفات یکی باشه
با من یکی شو تا این قصه زیباشه
همدست شو با من تو جُرم دل بستن
راهی رو پیدا کن وقتی درا بستن
حالتو میدونم ته نگات پیداست
وقتی از اون دورا فکرت هنوز اینجاست

♪♫♪

من گُم شدم بین این صخره های سخت
از رو ستاره ها باز میشه پیدات کرد
تکرار تو خوبه حتی همین الان
اسمت که پیچیده تو قلب کوهستان
همدست شو با من تو جُرم دل بستن
راهی رو پیدا کن وقتی درا بستن
حالتو میدونم ته نگات پیداست
وقتی از اون دورا فکرت هنوز اینجاست







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل سعید مدرس تبانی دانلود آهنگ سعید مدرس تبانی کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول سعید مدرس تبانی دانلود آهنگ سعید مدرس تبانی کد آوای انتظار همراه اول سعید مدرس تبانی دانلود آهنگ سعید مدرس تبانی رمیکس Remix متن آهنگ سعید مدرس تبانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو