loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ سالار عقيلي جام جهاني,    آهنگ سالار عقیلی برای جام جهانی,    دانلود آهنگ سالار عقیلی برای جام جهانی,    آهنگ سالار عقیلی یازد

حسین بازدید : 109 چهارشنبه 31 مرداد 1397


,    متن آهنگ سالار عقيلي جام جهاني
,    آهنگ سالار عقیلی برای جام جهانی
,    دانلود آهنگ سالار عقیلی برای جام جهانی
,    آهنگ سالار عقیلی یازده ستاره
,    دانلود آهنگ سالار عقیلی یازده ستاره
,    دانلود اهنگ ۱۱ستاره سالار عقیلی
,    سالار عقیلی جام جهانی
,    یازده ستاره سالار عقیلی
,    آهنگ سالار عقیلی برای تیم ملی

http://www.texahang.org/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D8%B9%D9%82%DB%8C%D9%84%DB%8C-%DB%8C%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%87/

متن آهنگ سالار عقیلی یازده ستاره

همراه با دانلود آهنگ سالار عقیلی یازده ستاره

 Text  Music Salar Aghili Yazdah Setar

آهنگ رسمی تیم فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه

ای جان و ای جانان من
ای عشق جاویدان من
نامت طنین انداز شد ایران من ایران من
تاریخ از روز ازل شعری که میخواند تویی
آن سوی برد و باخت ها نامی که می ماند تویی
ایران با تو هم پیمان شدن زیباست
عشق تو در سینه پابرجاست
با تو فردا شکل یک رویاست
ایران ای صدای سرخ آزادی
عاشقی را یاد ما دادی
با تو هستم در غم و شادی

تکست آهنگ سالار عقیلی یازده ستاره

باید که در هیاهو گل کرد چون سیاوش
ققنوس میتوان شد در شعله های آتش
در پیچ و تاب طوفان دریای سر بلندیم
از موج ها بپرسید با صخره چند چندیم
بعد از هزار و یک شب با همتی دوباره
در صحنه میدرخشیم با یازده ستاره
ایران با تو هم پیمان شدن زیباست
عشق تو در سینه پابرجاست
با تو فردا شکل یک رویاست
ایران ای صدای سرخ آزادی
عاشقی را یاد ما دادی
با تو هستم در غم و شادی
ایران







برچسب ها متن آهنگ سالار عقيلي جام جهاني آهنگ سالار عقیلی برای جام جهانی دانلود آهنگ سالار عقیلی برای جام جهانی آهنگ سالار عقیلی یازده ستاره دانلود آهنگ سالار عقیلی یازده ستاره دانلود اهنگ ۱۱ستاره سالار عقیلی سالار عقیلی جام جهانی یازده ستاره سالار عقیلی آهنگ سالار عقیلی برای تیم ملی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو