loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ حمید هیراد در جان به جان من کنی,    متن آهنگ حمید هیراد شوخیه مگه,    شعر گر جان به جان من کنی از کیست,    متن آهنگ حمید هیراد

حسین بازدید : 475 جمعه 02 شهریور 1397


,    متن آهنگ حمید هیراد در جان به جان من کنی
,    متن آهنگ حمید هیراد شوخیه مگه
,    شعر گر جان به جان من کنی از کیست
,    متن آهنگ حمید هیراد رسوایی
,    متن اهنگ حمید هیراد
,    متن اهنگ شوخیه مگه
,    گر جان به جان من کنی جان و جهان من تویی
,    شوخیه مگه حمید هیراد
,    اهنگ حمید هیراد شوخیه مگه
,   




http://www.texahang.org/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D9%87%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D8%B4%D9%88%D8%AE%DB%8C%D9%87-%D9%85%DA%AF%D9%87/

 

 

تکست آهنگ حمید هیراد شوخیه مگه

همراه با دانلود آهنگ حمید هیراد شوخیه مگه

Text  Music Hamid Hiraad Shookhie Mage

گر جان به جان من کنی
جان و جهان من تویی
سیر نمیشوم ز تو
تاب و توان من تویی
نظری به حال ما کن
تا روم به سمت کویت
دیوانه تر از دلم نیست
تا شود اسیر رویت
شوخیه مگه بذاری بری نمونی
تو یار منی نشون به اون نشونی
شوخیه مگه دلو بزنی به دریا
عاشقی کنی پرسه نزنی تو شب ها
شوخیه مگه بذاری بری نمونی
تو یار منی نشون به اون نشونی
شوخیه مگه دلو بزنی به دریا
عاشقی کنی پرسه نزنی تو شب ها

متن آهنگ حمید هیراد شوخیه مگه

چه کنم وجود من با دل تو ساز شد
همه دنیای من آن دلبر طناز شد
تو که بی وفا نبودی پر جور و جفا نبودی
تو همه وجود مایی تو ز ما جدا نبودی
ای ز ما جدا نبودی
شوخیه مگه بذاری بری نمونی
تو یار منی نشون به اون نشونی
شوخیه مگه دلو بزنی به دریا
عاشقی کنی پرسه نزنی تو شب ها
شوخیه مگه بذاری بری نمونی
تو یار منی نشون به اون نشونی
شوخیه مگه دلو بزنی به دریا
عاشقی کنی پرسه نزنی تو شب ها

ترانه سرا : حمید هیراد







برچسب ها متن آهنگ حمید هیراد در جان به جان من کنی متن آهنگ حمید هیراد شوخیه مگه شعر گر جان به جان من کنی از کیست متن آهنگ حمید هیراد رسوایی متن اهنگ حمید هیراد متن اهنگ شوخیه مگه گر جان به جان من کنی جان و جهان من تویی شوخیه مگه حمید هیراد اهنگ حمید هیراد شوخیه مگه متن آهنگ نیمه جان من حمید هیراد متن اهنگ حميد هيراد عشق نیمه جانم حمید هیراد نیمه جانم حمید هیراد دانلود متن اهنگ نیمه جانم متن آهنگ یار حمید هیراد دانلود آهنگ نیمه جانم حمید هیراد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو